Var det du???

Vi var 4 cyklister som mötte en KTM som kom uppför backen mot Jonsered runt 19-20. Visade tecken för bakhjul o du drog snällt upp den! Tack för lite ljuvligt ljud på träningspasset :tummenupp

2011-05-05 runt 1800 tiden KTM (skulle gissa LC4 640)
inga dekaler omärkta kläder.. körde förbi götaplatsen och tittade inte upp !! wooot !! måste vara en färsking

Var de du ?

Vi var 4 cyklister som mötte en KTM som kom uppför backen mot Jonsered runt 19-20. Visade tecken för bakhjul o du drog snällt upp den! Tack för lite ljuvligt ljud på träningspasset :tummenupp

Jag mötte 4 lite trötta cyklister varav den en gav mig tecken till att Wheela lite...

Klart man ställer upp :)

2011-05-05 runt 1800 tiden KTM (skulle gissa LC4 640)
inga dekaler omärkta kläder.. körde förbi götaplatsen och tittade inte upp !! wooot !! måste vara en färsking

Var de du ?

Var nog jag som åkte förbi... kör ofta, ensam, utan pimpade dekaler eller pimpade kläder.

Last edited:
Var nog jag som åkte förbi... kör ofta, ensam, utan pimpade dekaler eller pimpade kläder.

då får du börja titta upp mot GP när du kör förbi .. jag satt där å hade piss tråkigt :P
EDIT: fast om de va den 660:n du har i ditt garage så va de inte du för de va inga kylvingsdekaler på denna..

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show