Snöskoter hillclimb som går åt fanders

Hur stor mening är det att försöka hugga tag i skotern när den redan har rullat ner för 90% av berget?

Vad kom den där andre ifrån egentligen?

Hur stor mening är det att försöka hugga tag i skotern när den redan har rullat ner för 90% av berget?

Vad kom den där andre ifrån egentligen?

Han blev nog orolig för sin polare och åkte kana efter ända uppifrån...
Jag tänkte på det oxå... Om han nu klarade sig utan att bryta armar och ben så är det dumt att utmana ödet ytterligare och brottas med en skoter i rullning...

Jo, det dummaste man gör är att hugga tag i skotern medans den rullar.

Rullar den så lite att man orkar stoppa den skulle den ändå ha slutat rulla av sig själv.

Har den moment kvar så rycker den loss armen på den som försöker hålla fast, alternativt rullar man med under skotern.

Vad man kan göra är att försöka få den att rulla lite snett åt sidan så stannar den fortare.

"Skoter säljes, perfekt för freeride åkning och pudersnö. Lugnt körd på lördagsturer tillsammans med familjen"

fy satan till båda de första :brinnerup

Jag tyckte min vurpa nedför Väggen i vintras var lagom, kul att åka på mage ner :D

Jag undrar varför han skriker på sin polare när han kommer för att hjälpa till?! Han skrek ju inte på hela vägen i övrigt...
Tycker alla borde ha kamera på huvet för jämnan... Då hade vi fått se många roliga och balla klipp på tuben, nu syftar jag på dom klipp som slutar väl... :)

Jag undrar varför han skriker på sin polare när han kommer för att hjälpa till?! Han skrek ju inte på hela vägen i övrigt...
Tycker alla borde ha kamera på huvet för jämnan... Då hade vi fått se många roliga och balla klipp på tuben, nu syftar jag på dom klipp som slutar väl... :)

Tror han började bli fly förbannad på redigt, och någon måste ju höra honom

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...