Vackert

Fu**ing sweet:Bugar.... Riktigt snyggt

Grymt snyggt:tummenupp

Borde finnas såna kameror på plats i alla racesammanhang, en motogp hoj med fullt påslag/sladd/nedlägg och elektronik som jobbar i sån här slo-mo:yoparty

Bara jag som får en kall (men positiv) rysning i hela kroppen utav klippet?
Håret reser sig både på armar o nacke.
Tack för den :)

Mitt favoritklipp. Finns få grejer som slår John McGuiness i fotokurvan. Plus det e en asgrym rocklåt till :tummenupp
[YOUTUBE-ID]NANY1XGNn_4[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]1WcYFKdcGuE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
En av mina personliga favoriter, sånt här kan tom få dom hårdaste att bli rörda.

[YOUTUBE-ID]PIrc9rJTWLU[/YOUTUBE-ID]

Den här, i 3D!, måste ju bara ses. Jävla engelsmän som får se den på bio och inte jag.

http://www.youtube.com/watch?v=QldZiR9eQ_0

Ok, den där filmen bara måste ses! :tummenupp

Man kan ju drömma sig bort och kolla isle of man klipp på tuben hur många timmar som helst. Dom grabbarna gör vad dom älskar med livet som insats och det har dom min respekt för.

Last edited:
Jafan, snart dags att dra dit, undrar om dom visar den där filmen nånstans på ön under tt-veckorna...

jag ser inte problemet. Det e bara ett litet antal människor som retar sig på det

Det blir ett problem om ett forum som det här ändå är skriver samma sak om och om igen, speciellt om saker o ting är över ett år gamla.

Hur många läsare tror Ni Aftonblaskan skulle ha om man hade samma nyheter varje dag?

Jag orkar inte med någon pajkastning men det är lite störande när man tror att man skall få se något nytt och det visar sig att länkarna är gamla... när folk som typ aldrig läser forumet bara går in i tråden och skriver första bästa länk dom kommer över på Youtube utan att ens ta reda på innan om den är en "nyhet" här på forumet eller ej.

Visst alla har antagligen inte sett den så det är så klart kul för dem, men för oss andra...

Ctrl+Alt+Del om du inte gillar läget :arsele

Den var "ny", en gammal klassiker även den... :)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back