Eldig bänkning av HD med lustgas

Bara 130 hk med lustgas??:va Jörgen har ju för fan 140+ i sin sugmotor:yoparty

Bara 130 hk med lustgas??:va Jörgen har ju för fan 140+ i sin sugmotor:yoparty

Är väl bara kring 90 hästar standard i en sån där? Vanlig lustgas ger ju ofta "bara" kring 40 hästar extra, så 130 stämmer nog bra.

Är väl bara kring 90 hästar standard i en sån där? Vanlig lustgas ger ju ofta "bara" kring 40 hästar extra, så 130 stämmer nog bra.

Tyckte ändå att det lät lite... För vem mixtrar med lustgas helt utan annat trim? Tänker mig ändå att en hoj man monterar lustgas på bör vara lite mer än standard i motorn, men jag kan ha fel. Oavsett vilket så är jörgens hoj coolare:)

Jörgen får åka över och visa var skåpet ska stå. ;)

Tyckte ändå att det lät lite... För vem mixtrar med lustgas helt utan annat trim? Tänker mig ändå att en hoj man monterar lustgas på bör vara lite mer än standard i motorn, men jag kan ha fel. Oavsett vilket så är jörgens hoj coolare:)

Är det inte en förolämpning att ens nämna hans hoj i sammanband med denna där?

Är det inte en förolämpning att ens nämna hans hoj i sammanband med denna där?

Jag jämförde bara effektnuffror och hur patetiskt det är att hjojen i klippet inte är bättre än den är med tanke på att en del får ut mer effekt ur motorer helt utan gas. All cred till Jörgen, ingen förolämpning menad:)

Är det ens så mycket?

Jag har dålig koll på dom senaste generationerna harleys, men jag hade gissat på 70hk orginal...

Är det ens så mycket?

Jag har dålig koll på dom senaste generationerna harleys, men jag hade gissat på 70hk orginal...

Vet inte faktiskt. Motorn är på drygt 1600cc och med det snälla trimmet som sitter i tyckte jag kring 90 verkade rimligt.

Jag jämförde bara effektnuffror och hur patetiskt det är att hjojen i klippet inte är bättre än den är med tanke på att en del får ut mer effekt ur motorer helt utan gas. All cred till Jörgen, ingen förolämpning menad:)

Vi pratar inte ens samma maskin.

Jörgens hoj är väl ballare, men du jämför en 740 med en M3 typ..

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd