Träningsdagar i Rättvik. 22-24 April

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Träning i Rättvik på gocartbanan fredag till Söndag 22 till 24 april.
Kostar 200 kr per dag.

Denna bana e rolig. Kuperad och lång. Bara asfalt. Även lämplig för "stora" motardhojar.

Jag blev ombedd att lägga upp en tråd om detta. Så jag vet inte mycket mera än det jag skrivit nu.

Men ev relevanta frågor kan jag försöka att besvara.

Hitta hit. http://maps.google.se/maps?f=q&sour...8593,15.155811&spn=0.004883,0.027466&t=h&z=16
 

Bifogat

  • Rättvik gokartbana.jpg
    Rättvik gokartbana.jpg
    78.4 KB · Visningar: 606
Last edited:
Vafan nu blev det plötsligt bråttom att få igång hojen! :)
Skitkul bana om det är nån som inte testat. :tummenupp
 
Fick klartecken att det går bra att köra måndag den 25:e oxå. Passar bättre för mig iaf att åka upp och köra sön-mån. Tro det eller ej, men man har ju ett liv i övrigt oxå :)
 
Är det nån slags anmälan,eller är det bara att komma dit om man är körsugen?

Som jag fattade det så är det drop in. Banägarna är där och håller på med att göra i ordning hyrkarten. Men eftersom dom inte har öppnat hyrkarten så tyckte dom det va ok att det körde omkring tvåhjulingar där under tiden.

Så anmälan sker på plats.

Teambikersclub kommer dit :tummenupp

:tummenupp Hmmmm..... så min ärkefiende ska tjyvträna. :krama
 
Last edited:
Fan, ska ni tjyyvträna fåste jag ju försöka komma med ju :arsele
Kommer ju att förlora hela serien annars :(
 
Jag kommer dit på söndag,kanske måndag också.Klart roligaste asfaltbanan jag kört på.

Är det nån ungefärlig tid det är lämpligt att börja på?
 
Jag och Lasse kommer på söndag också, gissar att vi kommer kl.10 ungefär. Hoppas träffa ännu fler där. :tummenupp
 
Jag och Lasse kommer på söndag också, gissar att vi kommer kl.10 ungefär. Hoppas träffa ännu fler där. :tummenupp

Shit va däck det käkade. Nästa gång jag åker på Rättvik får det bli Dunlop däck.
 
57.95 är rätt så borta nu tyvärr! De nya gäller på 57.44, sattes i lördas på eftermiddan, så nu får du ta å skaffa en hoj och återta rekordet!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top