Jensen
Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Jodå det finns en hel del grejer du bör kolla upp just på 990 SM.....
Hahaha! dagens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jodå det finns en hel del grejer du bör kolla upp just på 990 SM.....
Ska fara kolla på hojen idag. Hoppas allt är okej. är det någon som vet hur eller vart man kollar om hojen har skuld?
och den eviga frågan. vad ska man ha för pipor?
finns det några sidor där man kan fynda saker till 990 sm?![]()
Ska fara kolla på hojen idag. Hoppas allt är okej. är det någon som vet hur eller vart man kollar om hojen har skuld?
och den eviga frågan. vad ska man ha för pipor?
finns det några sidor där man kan fynda saker till 990 sm?![]()
Det står i regbeviset. Kreditköp med Ägandeförbehåll heter det...
Jag har ett par nya akrapovic till salu för bra pengar.. Vad är du intresserad av förutom pipor?
!Är det någon som har bytt packboxen vid utgående axel någongång?
Artnr: 0760304772
Föregående ägare har nog haft kedjan lite för spänd så det har nött lite väl mycket på packboxen antagligen. Kommer lite olja däromkring.
Tänkte det, töms hydraul kopplingen på olja om jag tar bort slavcylindern?
Funderade på det eftersom man måste ta bort den för att kunna ta bort framdrevet... Så jag kan kolla så att det verkligen är packboxen det är fel på...
//
Stefan
Är det någon som har bytt packboxen vid utgående axel någongång?
Artnr: 0760304772
Föregående ägare har nog haft kedjan lite för spänd så det har nött lite väl mycket på packboxen antagligen. Kommer lite olja däromkring.
Tänkte det, töms hydraul kopplingen på olja om jag tar bort slavcylindern?
Funderade på det eftersom man måste ta bort den för att kunna ta bort framdrevet... Så jag kan kolla så att det verkligen är packboxen det är fel på...
//
Stefan
piss .
min hoj går ojämt och rycker . har tankat i ny bensin å kört ca 20 mil innan det kom från ingenstans. riktigt trist
någon som har en ide ?

JÄTTE HALKIGT!
eller?
Pirelli scorpion som sitter på 990SM, har nu gått 140mil och är jätte kassa. Det släpper alla gånger när jag försöker piska upp den på 2an. vems fel är det?![]()
Beställt MIVV GP här om dagen och undrar vem eller vart man kan få min mappad??
bor i umeå. tror inte KTM affären "RIDE" i stan kan göra det.....eller har jag fel?
Inkompetens hos föraren eller tidigare ägare som använt silikonspray på däcken för trevlig glans....
hmmm mkt trevligt svar...takkar!
Hur vill du ha din moppe mappad och vilken årsmodell är det?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |