Så här firar man påsk... på motard!

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
Så var det dags för första vårrullen! Kommer bli en sjuuukt kul sommar kan jag lova :yoparty
[YOUTUBE-ID]00yAnluA8uE[/YOUTUBE-ID]

Najs som vanligt :)
Hur är det med polisens intresse för er? Ni borde ju vara hyfsat kända i Gbg vid det här laget så att säga :)

aaww pojkar ni värmer mitt lilla vårhjärta extra mycket! fan vad dumheter det kommer bli i sommar ;)

grymt grymt grymt:banana bra klippt, jäkligt bra passande musik också.
Vill se mer mer mer:tuttar

Thnx för alla tummen upp! :Bugar

bortsett från 0:19 ser det nästan ut som om man får ta o köpa sig en sån där motard... :)
hehe, faktiskt inte kunnat köra sen den crashen men till påsk ska nog kroppen lagat sig själv . :banana

Najs som vanligt :)
Hur är det med polisens intresse för er? Ni borde ju vara hyfsat kända i Gbg vid det här laget så att säga :)
Ja, asså.. Dom flesta är ju ganska lugna men som med allt har ju vissa hybris över minsta lilla. Inget nytt under solen där :tungan Och krasst sett så är ju Pimpstar ingen grupp utan ett klädmärke som diggar en viss livstil, motard och att ha jävligt kul (kan inte låta bli att re-posta en vid bara för det). :yoparty WE JUST HAVE FUN! :tuttar
[YOUTUBE-ID]nQOZKjeVFMU[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Thnx för alla tummen upp! :Bugar

hehe, faktiskt inte kunnat köra sen den crashen men till påsk ska nog kroppen lagat sig själv . :banana

Ja, asså.. Dom flesta är ju ganska lugna men som med allt har ju vissa hybris över minsta lilla. Inget nytt under solen där :tungan Och krasst sett så är ju Pimpstar ingen grupp utan ett klädmärke som diggar en viss livstil, motard och att ha jävligt kul (kan inte låta bli att re-posta en vid bara för det). :yoparty WE JUST HAVE FUN! :tuttar
[YOUTUBE-ID]nQOZKjeVFMU[/YOUTUBE-ID]

Nu ångrar man att man flyttade från Götet.... Ser ut som ni har riktigt kul :D

Härligt film! Har precis köpt en motard men kommer ta några år innan det ser ut så där :)

Varför ramlar killen på mopeden vid 0.19? Förländ gasvajer eller för mycket jack i kolven?

;)

Härligt film! Har precis köpt en motard men kommer ta några år innan det ser ut så där :)

På din avatarbild ser det ju ut som du övar året runt, så det går nog undan. :)

Last edited:
Varför ramlar killen på mopeden vid 0.19? Förländ gasvajer eller för mycket jack i kolven?

"Mopeden" på 650cc (dvs jag) fick ett göttans framhjulssläpp vid lite drifting på kalla däck och vägskit.. riktigt jävla klumpigt faktiskt. :tungan slarv får man betala för, med kroppen :D

Bra kört! men framförallt vem filmar samt redigerar? så bra så man blir avis!.

:Bugar thnx! Jag och Vael som sköter både film och redigering.. :)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage