Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Hörde jag ledig hela veckan? Jajjemen!

Å hojjen försäkrad å klar? Jarå!

:banana Nu ere fan försommar! :banana

:tummenupp

(Hej på er alla igen btw. ;))

Bilda klubb? Försäkrad hoj och "ledigt". :tummenupp Delgivning om uppsägning kom med posten idag. :banana (Ja, e inte bitter)

Fått nys om lite jobb att köra bergtrailer. Kommer ha nytt arbete innan uppsägningstiden gått ut. :tummenupp

Shit pommes de ställer in fligther i parti och minut, inga fligther förren EFTER 10 maj..... Skulle inte tro det va???:mad:

Det är fan inte okej...
:bombhota (för det skulle då bli sååå bra)

Men seriöst.. Varför??
Va fan...
:arg

Det är fan inte okej...

Men seriöst.. Varför??
Va fan...

Har inte en aning har aldrig varit med om att de stälelr in sååå många fligther på en gång.

Får återkomma med bättre svar i morgon.

I värsta fall får de bli taxi till Tblisi, finns lite mer bolag att välja mellan där.
En sak e säker TANT SKA HEM!!!!!!!:tummenupp

Har inte en aning har aldrig varit med om att de stälelr in sååå många fligther på en gång.

Får återkomma med bättre svar i morgon.

I värsta fall får de bli taxi till Tblisi, finns lite mer bolag att välja mellan där.
En sak e säker TANT SKA HEM!!!!!!!:tummenupp

Knasigt...

Bra att det är fastställt att Tant ska hem i alla fall... :D:yoparty

Last edited:
Så lite så bästa...
Ha en underbar dag i solen... :D

Själv sitter jag i min så kallade korvkiosk (:rofl) och tittar på fina vädret... Nu är det fan typ sommar... YAY... :yoparty

Hade det inte varit bättre med en glasskiosk?:D Nähä, en glass, eller en bombmatta eller möjligen båda såhär i värmen...:D:D

Fast nu bärjar jag bli lite smått irriterad...
Fligthen hem 6te e inställd....

Jamen, det är roligt att åka tåg...:mattias Men det KAN ju bero på att jag undviker att flyga...:gnissla

För att du är :PluggenTheUppviglare

:krama

Skulle det vara en bombmatta?:D

:krama:krama

Last edited:
Hade det inte varit bättre med en glasskiosk?:D Nähä, en glass, eller en bombmatta eller möjligen båda såhär i värmen...:D:D

Shaddaaaaaaaaaaappppppppppp....
Korvkiosk... PunGkt!!!!!! Det har en tidigare anställd (Iceman1975) nämnt vaktlokalen till så den får heta så.. :D
Plus.. Har korv här (just idag i alla fall) men inge glass jue... :gråter

Kanske ska köpa hit glass till sommaren så jag itne blir såå mobbad sen när det börjar bli varmt som fan...
En liten frys finns ju faktiskt här... :smiderplaner

Korvkiosk... PunGkt!!!!!! Det har en tidigare anställd (Iceman1975) nämnt vaktlokalen till så den får heta så.. :D

Kanske ska köpa hit glass till sommaren så jag itne blir såå mobbad sen när det börjar bli varmt som fan...

En bombmatta var det ja...:D

Då är det ju bara att handla!:krama:)

Jemen va fasen oxå, de ska ju flyttas in i nya lyan, har beställt tid för gaddning, vodkatisdag. De e ju viktiga saker som skall avhandlas när Tant e hemma!!!

Jag är också sugen på att gadda mig, förhoppningsvis så blir det i slutet på Maj!:):yoparty

Det är fan inte okej...

Men seriöst.. Varför??
Va fan...

Precis, du tror inte att det blir SVÅRARE med flyg då?:D Men vad vet jag som inte flyger...:hihi:hihi

Last edited:
Ledig?? Vahettersaru? Gåreattkäka? :hihi

JAJJEMEN! :tummenupp And it feels good!

Bilda klubb? Försäkrad hoj och "ledigt". :tummenupp Delgivning om uppsägning kom med posten idag. :banana (Ja, e inte bitter)

Fått nys om lite jobb att köra bergtrailer. Kommer ha nytt arbete innan uppsägningstiden gått ut. :tummenupp

Jamenvisst! Visomärledigautanattbehövatautsemestermenändåharbetalt-klubben :yoparty

Jag sa ju att du ska hålla dig till det här med lastbilar! ;)

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck