Biltmore
Blood Group: Red
Fan när jag körde moppe (ca 1989) körde vi runt & bullrade, men inte fan ställde vi till massa fanstyg, & mig veterligen var den ingen som försökte döda husdjur....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en kollega som jobbat som högstadielärare i Helsingborg. Han slutade för att börja inom kriminalvården. Med lägre lön. Det säger allt om dagens ungdom.
undra om han stöter på några gamla elever inom jobbet i framtiden. lite komiskt isf.
Det som störde mig mest var att killen som kastade sten var 50 kilo lättare än mig & 20 år yngre, men vågade ändå stå & käfta....knarkar dom eller?
Det som störde mig mest var att killen som kastade sten var 50 kilo lättare än mig & 20 år yngre, men vågade ändå stå & käfta....knarkar dom eller?
2m tatuerad raggare i 35-40-årsåldern kan bli väldigt arg, och blir det bevisligen av att någon blåser ärtor på hans bil. Han märker dessutom knappt att en flickvän hänger i ena benet och ber honom skona ungarnas liv. 
Men om du slår ihjäl dem så kan de inte hämnas....Men hur hanterar med sånt på bästa sätt? min reptilhjärna ville ju bara slå ihjäl dom såklart.
Men jag vet ju att dom små äcklena gärna hämnas på "sura gubbar" så man får ju hålla sig lite lugn....

Fan när jag körde moppe (ca 1989) körde vi runt & bullrade, men inte fan ställde vi till massa fanstyg, & mig veterligen var den ingen som försökte döda husdjur....

Det är för att de vet att i samma ögonblick som du höjer näven för en tillrättaviselse så blir du nersprungen av en 5-6 curlingmammor.Det som störde mig mest var att killen som kastade sten var 50 kilo lättare än mig & 20 år yngre, men vågade ändå stå & käfta....knarkar dom eller?
), men även om jag själv aldrig gjorde något dylikt så fanns det folk på min skola som skröt över likartade saker. Välmående område, inga "libanesgener" då det var en av dom kommuner som i praktiken inte tog emot flyktingar. Polarens plastbrossa sköt med luftgevär en tjej på cykelbanan bara för att testa.Ungar mår bra av måttliga doser pryl..
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |