Körkort 2011

Håller på som attan nu, har bokat allt utom teorin och uppkörning eftersom man måste gå de där jädra riskutbildningarna!

Så sugen på att få allt klart nu innan semestern!

Ny här idag föresten!

Håller på som attan nu, har bokat allt utom teorin och uppkörning eftersom man måste gå de där jädra riskutbildningarna!

Så sugen på att få allt klart nu innan semestern!

Ny här idag föresten!

du kan ju alltid boka uppkörning och teori innan du gjort risktutbildningarna så bokar en tid efter dina riskutbildningar :)

Välkommen och lycka till :yoparty

aa, men det är ändrat i år, man måste ha gjort risk 1:an och risk 2:an före du kan ens boka teorin.. blir bara värre å värra, och nästa år är det 25-årsgräns för tung hoj!

aa, men det är ändrat i år, man måste ha gjort risk 1:an och risk 2:an före du kan ens boka teorin.. blir bara värre å värra, och nästa år är det 25-årsgräns för tung hoj!

surt, dock är det bra med sänkt kubik till till uppkörningen för tung i alla fall som det blir iår väl? :tummenupp

Imorn är första övningskörningslektionen (blev ett långt ord). Ska bli intressant o se vad man behöver öva på.

:D:D

Imorn är första övningskörningslektionen (blev ett långt ord). Ska bli intressant o se vad man behöver öva på.

:D:D

Jag har bokat risk 1:an och risk 2:an och uppskrivning. och allt genom körskola så det funkade för mig iaf.

hmm.. kanske om man bokar riskkurserna också, men utan dom går det inte tror jag, själv har jag första körlektionen på fredag, och sen måste jag skynda mig från gislaved till halmstad för riskettan redan samma dag, haha! bad om att få ha lite konkörning som första lektion då jag har kört 40 mil redan med hojen! :D

Här är ännu en som har tänkt skaffa kortet :)
Lite sent ute, men hoppas på att det går snabbt, har ju möjlighet att köra privat också.
Men som jag fattat saken så behöver man inte gå handledarkurs för A-kort, stämmer det?

Här är ännu en som har tänkt skaffa kortet :)
Lite sent ute, men hoppas på att det går snabbt, har ju möjlighet att köra privat också.
Men som jag fattat saken så behöver man inte gå handledarkurs för A-kort, stämmer det?

Så var det iaf. för min del. "Kursen" gällde bara för bil.

Jag bokade teori innan jag hade börjat med något annat, så det går hur bra som helst! Däremot måste du ha gjort både riks 1 och risk 2 för att få skriva.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back