vad gäller vid uppkörning skyddsmässigt, räcker separata skydd och jacka eller är det fullt skinnställ som gäller?
http://www.korkortsportalen.se/jag-ska-ta-korkort/motorcykel/Korprov/Under-provet/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vad gäller vid uppkörning skyddsmässigt, räcker separata skydd och jacka eller är det fullt skinnställ som gäller?
Håller på som attan nu, har bokat allt utom teorin och uppkörning eftersom man måste gå de där jädra riskutbildningarna!
Så sugen på att få allt klart nu innan semestern!
Ny här idag föresten!
Håller på som attan nu, har bokat allt utom teorin och uppkörning eftersom man måste gå de där jädra riskutbildningarna!
Så sugen på att få allt klart nu innan semestern!
Ny här idag föresten!
Fick tydligen inte boka nån teori eller uppkörning innan jag gjort riskutbildningarna![]()
aa, men det är ändrat i år, man måste ha gjort risk 1:an och risk 2:an före du kan ens boka teorin.. blir bara värre å värra, och nästa år är det 25-årsgräns för tung hoj!
Helt korrekt!![]()
aa, men det är ändrat i år, man måste ha gjort risk 1:an och risk 2:an före du kan ens boka teorin.. blir bara värre å värra, och nästa år är det 25-årsgräns för tung hoj!
Jag har bokat risk 1:an och risk 2:an och uppskrivning. och allt genom körskola så det funkade för mig iaf.
Här är ännu en som har tänkt skaffa kortet
Lite sent ute, men hoppas på att det går snabbt, har ju möjlighet att köra privat också.
Men som jag fattat saken så behöver man inte gå handledarkurs för A-kort, stämmer det?
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten