Följa john

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Med vurpan från gruppkörning den 31 mars i huvudet så gav jag mig ut på en lördagstur. Var kallt, blött och mycket grus men jag kunde inte avstå en liten tur.

När jag sen skulle köra hem så var det en volvo som följde mej.

Tänkte annars bara visa hur effektivt min getto-lösning är på att ta bort vindbrus. Tvättsvamp + strumpa är bra grejer :tungan

Lite underhållning i ovädret, Enjoy :)

http://www.youtube.com/watch?v=3P3sTAD-sFI

jag skulle stanna å fråga om han ville ha min adress direkt så han kunde åka dit å sno min hoj senare på kvällen :P

Satt här och fick gåshud när du vinkade av bilen uppe på motorvägen och drog på som faaaen!!

Här ska du få dig världens tips:
Blinka höger på väg in mot en korsning och... håll i dig nu... sväng vänster!!!:confused:
Volvon hade kört av vägen DiReckT, voltat och brunnit upp. Ingen hade skadats dock, viktig SH-moralpoäng!:arsele

Väglaget såg sådär kul ut men sjysst filmat!:tummenupp
/J

Motorväg mellan råcksta, vällingby och vinsta...? :P

Stämmer bra :)

Haha det var då självaste, du skulle ärligt börja åka runt runt runt i nästa rondell bara för att komma upp i HANS arsle å se vad han skulle göra då :hihi

Den tanken flög förbi men högre hastighet i det väglaget i rondell är nog ingen höjdare.

Blev dock ganska förvånad när han gång på gång dök upp igen.

Last edited:
Haha det var då självaste, du skulle ärligt börja åka runt runt runt i nästa rondell bara för att komma upp i HANS arsle å se vad han skulle göra då :hihi

Antagligen hade han tvärnitat :gnissla

edit: tur det inte va civilpolis, då hade han rammat dig och moraltantsmaffian på forumet hade sagt du får skylla digsjälv som försökte fly :va :tummenupp

Last edited:
Antagligen hade han tvärnitat :gnissla

edit: tur det inte va civilpolis, då hade han rammat dig och moraltantsmaffian på forumet hade sagt du får skylla digsjälv som försökte fly :va :tummenupp

haha faktiskt :) för försöker man komma undan så får man lära sig å gazza ordentligt imo..

vad är det för kamera du använder ?. e det en gopro får du gärna visa hur du gjort med tvättsvampen o strumpan haha =) tyckte ljudet va riktigt bra, fint motorljud o inget vindbrus

bor själv i hässelby, sett den bilen till och från, och ja det finns typ bara 2 vita volvo 740 i hässelby..

men fan va najs att du håller till här i krockarna ut å gasa senare i vår när jag tagit kortet? :):tummenupp

vad är det för kamera du använder ?. e det en gopro får du gärna visa hur du gjort med tvättsvampen o strumpan haha =) tyckte ljudet va riktigt bra, fint motorljud o inget vindbrus

Det är en VIO POV.HD. Vet inte hur micken sitter på GoPro men den är ganska enkelt. Omslut Micken med en bit tvättsvamp som inte trycks ihop (den ska va fluffig) och dra över en bit tjock strumpa. Fäst med eltejp och du är klar :tungan

bor själv i hässelby, sett den bilen till och från, och ja det finns typ bara 2 vita volvo 740 i hässelby..

men fan va najs att du håller till här i krockarna ut å gasa senare i vår när jag tagit kortet? :):tummenupp

Visst, vi syns på vägarna. Tips är att ta en del SMC kurser med, där kommer du nog stöta på mig iaf :)

Det är en VIO POV.HD. Vet inte hur micken sitter på GoPro men den är ganska enkelt. Omslut Micken med en bit tvättsvamp som inte trycks ihop (den ska va fluffig) och dra över en bit tjock strumpa. Fäst med eltejp och du är klar :tungan

Visst, vi syns på vägarna. Tips är att ta en del SMC kurser med, där kommer du nog stöta på mig iaf :)

aha okaj, nån annan kanske som har nåt bra tips hur man kan ta bort vindbruset på nåt smart sätt på gopro då jag tycker vindbruset e helt jevla olidligt på den kameran =)

Va det inte en vit volvo som hade legat bakom den där killen som polisen tog i höstas(?)
men som fick behålla styrlappen då han kände sig jagad av någon bil... ??

Va det inte en vit volvo som hade legat bakom den där killen som polisen tog i höstas(?)
men som fick behålla styrlappen då han kände sig jagad av någon bil... ??

Last edited:
"stor rassia på nynäsvägen söderut...

mätte 116 på 70 sträcka.

Nu till orsaken!

Kände mig jagad av en vit volvo...den körde obehagligt så jag gasade på för att "komma undan". Har blivit lite extra nojjig sen jag vart jagad av just en vit volvo förra sommaren(eller om det var för förra)....så det sitter kvar i huvvet.

Detta skrev man nu i rapporten. Finns det nån chans att klara sig?

Annars: vad kan jag förvänta mig för spärrtid och böter?"

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=232054

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!