Köra i sthlm torsdag??

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Hej på er!
I morgon hämtar jag mitt regbevis och sen vill jag ut o tjöra!

Jag är inte snabb och har inte rostat av mig och så hittar jag ingenstans så det gör inget om du inte vill brassa järnet, iaf inte i början :)

Nån mer som ska köra eller måste jag puttra runt ensam på sthlms grusiga gator??

Jag tänkte mig nån gång efter 12-13 eftersom jag är väldigt ledig från jobb och såna onda saker veckan ut.

/Goxx

vi är ett gäng som ska ut o köra i dag, kommer träffas i skogis kl 17,00:tummenupp

Jasså, skogis.
Har ingen aning om vart det är men ska försöka hitta dit till kl 17 idag då. Det vore väldigt kul att få komma ut o köra med lite folk, har aldrig varit på "gruppkörning" so this is a first!

Jasså, skogis.
Har ingen aning om vart det är men ska försöka hitta dit till kl 17 idag då. Det vore väldigt kul att få komma ut o köra med lite folk, har aldrig varit på "gruppkörning" so this is a first!

Lugnt jag köra husa, kan inte bli långsammare än så :)

Jag funtar på att ta en fika på donken sveavägen vid 12.15. Kom dit så har du iaf någonstans att åka nu på dagen :)

Jasså, skogis.

Jag bor i solna och ska möta upp lite vänner vid STATOIL JÄRVA KROG, du kan åka med oss till skogis om du vill? :tummenupp

Mitt mob nr 0736 75 03 71

Karta järva krog
hittar du dit? http://maps.google.se/maps?hl=sv&bi...ocal_result&ct=image&resnum=2&ved=0CCMQnwIwAQ

Jag funtar på att ta en fika på donken sveavägen vid 12.15. Kom dit så har du iaf någonstans att åka nu på dagen :)

Den missade jag, har varit ute o halkat runt lite själv i några timmar nu. Men det verkar som att det är lite körning på g senare idag.

Kör du då också?

Lugnt jag köra husa, kan inte bli långsammare än så :)

Du kör säkert ifrån mig ändå skulle jag tro :)

Last edited:
Jag bor i solna och ska möta upp lite vänner vid STATOIL JÄRVA KROG, du kan åka med oss till skogis om du vill?

Det är fortfarande skogis 1700? försöker få med mig action max också :P

Jag bor i solna och ska möta upp lite vänner vid STATOIL JÄRVA KROG, du kan åka med oss till skogis om du vill? :tummenupp

Karta järva krog
hittar du dit? http://maps.google.se/maps?hl=sv&bi...ocal_result&ct=image&resnum=2&ved=0CCMQnwIwAQ

Det låter som en plan, järva krog vet jag vart det är så jag dyker upp där.
Vilken tid hade ni tänkt er?
Hur som helst så ringer jag lite innan 17 då.

Mitt nr är : 0707550304 så vet du vem som ringer!

Det låter som en plan, järva krog vet jag vart det är så jag dyker upp där.
Vilken tid hade ni tänkt er?
Hur som helst så ringer jag lite innan 17 då.

Mitt nr är : 0707550304 så vet du vem som ringer!

Nice vi har sagt att vi ska se dära ca 16;40 :D

Ser ut som jag kommer fixa Skogis 1700 iaf. Måste hem och byta om och hämta hojen men drar tidigare från jobbet så borde funka.

Så typiskt att jag skulle se det här först nu... En annan har varit ute halva dagen och gasat. hade varit skoj med sällskap :banana

Tack för en grym runda grabbs:yoparty

Härligt att det gick bra med Geggamojja också :tummenupp

Hoppas alla kom hem ordentligt från rosenhill och sveavägen :krama

Kommer upp lite film inom någon dag :)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back