Hundar som inte är som andra!?

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
morsans hund gillar inte afrikaner, och sen gillar han att jucka på kompisar

låter som du säger vittu hihi
skönt att se en hund som också har sovkoma, han är typ mellan vaken och sovande en stund där i andra klippet. i like

Fin han e, min mamma har oxå en boerboel. Vem är uppfödaren?

Min hund började precis grina för att han la sin boll i en påse och inte vågade ta upp den :D

Spike, 4 årig Cane-Corso

Även han brukar snarka sådär då o då

Blue star något heter dem. Finns i norra skåne, så det är kanske från samma ställe? :) Finns någon i Eslöv med har jag för mig. Men han är en riktig nalle :rolleyes:

Vad heter han i stamtavlan? Nä Klara är från danmark, hon är en Rathmann. :) Filip, North star boerboel är från Eslöv.
Roliga med boerboel är de är så himla olika allihopa. Är nära vän med en uppfödare till rasen så har varit med om ett par kullar från födsel till att de ska säljas. :)

Vad heter han i stamtavlan? Nä Klara är från danmark, hon är en Rathmann. :) Filip, North star boerboel är från Eslöv.
Roliga med boerboel är de är så himla olika allihopa. Är nära vän med en uppfödare till rasen så har varit med om ett par kullar från födsel till att de ska säljas. :)

Men du jag har stamtavlan här hemma. Kan kolla upp vad där stod, för som vi fattade det så skulle han ha ganska fina släktingar ;)

Men du jag har stamtavlan här hemma. Kan kolla upp vad där stod, för som vi fattade det så skulle han ha ganska fina släktingar ;)

okej, kolla. nyfiken :) kul att se att boerboel börjar sprida sig o få sig ett namn. finns dock många skojare inom uppfödningen men så e d med alla raser tyvärr. ska du på någon bedömning med honom? var med på senaste bedömningen som va här nere i skåne. ska nog med på nästa som är uppe i sthlm i sommar.

Min Jack Russel skal nå hvertfall være med å kjøre alt jeg kjører.

I vinter kjørte vi mye snøscooter, dumt jeg ikke hadde videokamera, for han utviklet en bra balanse etterhvert, og jeg kunne gasse hard uten at han falt av..

Han er også med på motorsykkel, men det blir selvfølgelig litt vanskelig å holde balansen da, så da må vi kjøre sakte og forsiktig..

Men han er alltid klar!

09092008096.jpg

okej, kolla. nyfiken :) kul att se att boerboel börjar sprida sig o få sig ett namn. finns dock många skojare inom uppfödningen men så e d med alla raser tyvärr. ska du på någon bedömning med honom? var med på senaste bedömningen som va här nere i skåne. ska nog med på nästa som är uppe i sthlm i sommar.

Ah, vi har fått han bedömd. Har resultaten hemma. Det han fick bäst på var i psyket (Som du ser), ungefär som att göra en bedömning på skalman. Sen så faila han nog liute på det andra, haha.

Det som är "konstigt" med denna rasen är att hundarnas ansikte skiljer sig så mycket. Vissa se ut som arga boxer hundar på en 70 kgs kropp. Medan han ser ut som en jätte mastiff :rolleyes:

Hahaha japp.. lätt minst 3 avvikelser ;) haha

Min Jack Russel skal nå hvertfall være med å kjøre alt jeg kjører.

I vinter kjørte vi mye snøscooter, dumt jeg ikke hadde videokamera, for han utviklet en bra balanse etterhvert, og jeg kunne gasse hard uten at han falt av..

Han er også med på motorsykkel, men det blir selvfølgelig litt vanskelig å holde balansen da, så da må vi kjøre sakte og forsiktig..

Men han er alltid klar!

09092008096.jpg

Jack Russels är ju knappt coola hundar. Har en i V-Max klubben som jag sett på video har med sin hund ute på maxen och kör :P Det är ju med ganska kaxigt faktiskt, hehe

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...