Henningway
Ny medlem
- Gick med
- 2 Sep 2008
- Hoj
- Suzuki GSX-R 1292 Turbo Dragbike, GSX-R 7/11 turbo -91, GSX-R 1340 Turbobygge, GSX 1168 Katana, RMX 250, Kosman projekt
Hittade fler bilder på chassit jag gjorde åt Jocke. Samma stuk på tanken där. Det var tänkt att jag skulle köra den och han skruva. Men jag känner få mäniskor som har så mycket jobb på sitt arbete, han reser flyger å far, så det vart ingen körning i sommar. Varför tanken blev så lååg? Tjock mage= liten tank. Här provar ägaren om körställningen, jag var för tjock rymdes inte riktigt.
Hur tjock ser "den där ägaren" ut att vara då?

Jag får skylla på att tröjan hänger ut...........

toppjobb. Igår satt jag mest på en stol å funderade. Jag har en omgång R1000 kåper å cuts, har även gjort ett övre lagerläge till gaffeln. Kanske man skulle sätta kapen i den
 toppjobb. Igår satt jag mest på en stol å funderade. Jag har en omgång R1000 kåper å cuts, har även gjort ett övre lagerläge till gaffeln. Kanske man skulle sätta kapen i den 

, nä men mycket vilja. Även hondan fick vara med. Då jag testade TL:n i Piteå gick dragkedjan sönder över magen, bara en liten vink vad som hänt med gubben. Fick låna mig ett ställ där.
, nä men mycket vilja. Även hondan fick vara med. Då jag testade TL:n i Piteå gick dragkedjan sönder över magen, bara en liten vink vad som hänt med gubben. Fick låna mig ett ställ där. 

r på den. Har även höjt nålarna ett snäpp, hade lite problem i höst med soppa tillförseln på det högre laddtrycket. Det sitter 40lf och 137,5 hf.
r på den. Har även höjt nålarna ett snäpp, hade lite problem i höst med soppa tillförseln på det högre laddtrycket. Det sitter 40lf och 137,5 hf.