Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Äh. Kände mig dryg och taskig med senaste inlägget.
Visar ett par som är "rumsrena" iaf.

hunger.jpg

Dekadens.jpg

Rätt osexigt med en blek brud som har kärringbikini och dessutom i brun färg.

Bläää!!! då har jag hellre ett vanligt bort att ställa skiten på.

Javisst, dessutom har hon någon slags vårta eller något som skymtar/buktar ut på högersidan:D

Äh. Kände mig dryg och taskig med senaste inlägget.
Visar ett par som är "rumsrena" iaf.

Hur gammal är hon högst upp? 12år?:confused:

Last edited:
Nu rycker det i baguetten va?! :slicka

Det där påminner mig om lumpen, då ett gäng grabbar hade sett alla normala porrfilmer som fanns på den lokala porrbutiken, så dom tävlade om vem som kunde hyra den vidrigaste p-våfflan...

Fy satan vilka vidriga filmer dom lyckades hitta, jag kommer aldrig mer att respektera dvärgar, åsnor och långa latexhandskar :skrämd :zpy

Det där påminner mig om lumpen, då ett gäng grabbar hade sett alla normala porrfilmer som fanns på den lokala porrbutiken, så dom tävlade om vem som kunde hyra den vidrigaste p-våfflan...

Fy satan vilka vidriga filmer dom lyckades hitta, jag kommer aldrig mer att respektera dvärgar, åsnor och långa latexhandskar :skrämd :zpy

Ja, det finns saker man önskade att man aldrig sett... I grundskolan på tyskan så var det en som fick i uppdrag av lärarinnan att hyra en tysk film. Bara det att han hyrde tysk bögporr och spolade till det smaskigaste och la filmen i ett annat fodral... Det blev en livad stämning i klassrumet, minns jag.

coco-bikini-silver-ass-tits-busty.png

Om dessa vore äkta brudar!!!! kurvor man kör ihjäl sig på. Jag skulle köra IhJäL mig dIrEkT!!

booty-baby-bikini-sexy.jpg

Last edited:
Ja, det finns saker man önskade att man aldrig sett... I grundskolan på tyskan så var det en som fick i uppdrag av lärarinnan att hyra en tysk film. Bara det att han hyrde tysk bögporr och spolade till det smaskigaste och la filmen i ett annat fodral... Det blev en livad stämning i klassrumet, minns jag.

Hahaha.

Det påminner om kärringen som grät ut i tidningen om att hon hade fått råporrfilm när hon hade slangat hem Disneyrullar till ett barnkalas, det var en snutt tecknat i början,så hon lämmnade ungarna och gick för att duka bordet, ungarna slutade stojja och blev knäpptyst...

Jävla Piratebay att inte granska filmerna.... :D

det är ju sådär alla era photoshoppade brudar ser ut IRL, dumbfucks..

/F.ulochFet

Hon skulle inte vara ful om hon skippade dreadsen och valde en diskretare ögonskugga och bara på locken, ett mörkare läppstift skulle dessutom passa hennes mun...

Fan, jag håller på att bli gay...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...