GsxrAbuser
Drygast i stan!
På sporthoj så brukar man hitta sitt svar.
Fick idag beskedet att jag har fått ett nytt jobb och det enda jag behöver göra är att lämna in detta magiska kuvär till arbetsgivaren
.
Låt säga att jag gjorde några brott för 11år (år 2000 17 år gammal) sedan som ledde till att jag i domstol fick böter och vård inom socialtjänsten tror jag det var.
Har även vid 20 års ålder legat i fyllekammaren ett dygn och sen någon fortkörningsböter några år senare.
Är 28år nu, finns det någon chans att mitt förflutna kommer stå på pappret?.
Skickade in ansökan idag till polisen och det ska ta ca 2 veckor för det att levereras därför sitter jag nu här med ont i magen av oro.
Någon som har varit med om något liknande?.
Och snälla ingen moralpredikan jag är ingen brottsling idag och att bara skriva ut mitt privatliv här på sporthoj är svårt men jobbet är verkligen ett jobb som jag vill arbeta på.
Så jag vill veta om det är kört eller inte.
Fick idag beskedet att jag har fått ett nytt jobb och det enda jag behöver göra är att lämna in detta magiska kuvär till arbetsgivaren
.Låt säga att jag gjorde några brott för 11år (år 2000 17 år gammal) sedan som ledde till att jag i domstol fick böter och vård inom socialtjänsten tror jag det var.
Har även vid 20 års ålder legat i fyllekammaren ett dygn och sen någon fortkörningsböter några år senare.
Är 28år nu, finns det någon chans att mitt förflutna kommer stå på pappret?.
Skickade in ansökan idag till polisen och det ska ta ca 2 veckor för det att levereras därför sitter jag nu här med ont i magen av oro.
Någon som har varit med om något liknande?.
Och snälla ingen moralpredikan jag är ingen brottsling idag och att bara skriva ut mitt privatliv här på sporthoj är svårt men jobbet är verkligen ett jobb som jag vill arbeta på.
Så jag vill veta om det är kört eller inte.