TT 8:e mars

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
nytt försök då, rekade en helt ok runda idag (grus i någon enstaka korsning)

kör 17.00 ifrån strandvägen, kom tankade å klara:krama:krama

ps. om någon e orolig över händerna kan jag varmt rekommendera biltemas styrmuffar, köpte ett par idag, fy fan va goa dem är

det var lite ensamt förra tisdagen :(

Bifogat

• IMG_0192.jpg
    IMG_0192.jpg
    134 KB · Visningar: 68
Last edited:
kan tyvärr ente:krama

nackdelen mä å bo i hus e att man får fixa själv mä avloppet när de e stopp:mad:

Jag tror jag har ställt in min i garaget vid den tiden. Tänkte dock ta en tur strax efter 14.00 idag :D Första för i år :D

Wilcan det kan vara bra att ha ditt nummer då ;) Blev en 10 mil idag för min del. Ska försöka få upp en bild från Ålabodarnas hamn. Nu ska drivisen i pungen duschas bort brrr... dock lätt värt lättare förfrysningar! :D

Last edited:
God kväll!

Är ny på hojandet i Helsingborg så jag tänkte höra om det finns någon utlagd slinga för TT eller är det lite på måfå?

Hoppas det är fint på tisdag ! :D

God kväll!

Är ny på hojandet i Helsingborg så jag tänkte höra om det finns någon utlagd slinga för TT eller är det lite på måfå?

Hoppas det är fint på tisdag ! :D

Tjena och välkommen!
TT Är ingen fast slinga som vi kör utan de är lite på måfå , dock ofta väldigt härliga kurviga vägar!
Nu på våren får man dock ta de lungt eftersom de fortfarande finns grus och skit kvar på vägarna.
På sommaren är de inte ovanligt att de är 20 hojar + som kör tillsammans, vilket är sjukt kul :)

Det låter ju toppenbra! Jag har varit ute några rundor i år, funderar nästan på att skicka in sängen i garaget för att vara nära pärlan men sambon misstyckte.. :(

Har ni några tips på vägar runt Helsingborg som är trevliga? :)

Jag ska göra vad jag kan för hinna komma ner.
Hoppas du får ditt bakdäck bjork3n. :)

Man får väl ta och slänga upp någon bild på sin maskin. Bilderna är från första turen... någonsin :D Härliga 4 plusgrader och strålande sol...

Frisk luft för första gången... :cool:

IMG_1236.jpg

Kom ner till hamnen och såg att där tydligen var is fortfarande :rolleyes:

IMG_1239.jpg

• Gilla
Reaktioner: VBK
*/ ?>
Back