Norska i Hollywood, hjälp

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Hej, jag såg i julas en intressant dokumentärserie om en norska som försökte sig på en hollywoodkarriär. Hon var typ 35 år och hade jobbat med musikaler i London tidigare men hade det trögt att skapa de rätta" kontakterna då hon ansågs för gammal för en ny karriär därborta, samtidigt som hon vägrade att spruta in botox...

Tyvärr så missade jag de sista avsnitten (tot 6 st?). Någon som såg och minns den? Vad hände på slutet, fixade hon något jobb?

Tyvärr kommer jag varken ihåg vad serien hette eller vilken kanal den gick på, troligtvis 1,2 eller 4,5:an.

Tackar på förhand. :)

Antar att det inte är Kristianna Loken eller vad hon nu heter... hon som är elaking i T4.

Antar att det inte är Kristianna Loken eller vad hon nu heter... hon som är elaking i T4.

*kollade in*, nej, tyvärr.

Hon hade en bakgrund som musikalartist i London, tagit mammaledigt och nu bestämt sig för att prova som gamla dröm att försöka sig på en karriär som helt "ny" i hollywood. Serien var mer som en dokumentär och hon verkade väldigt jordnära, trevlig o behaglig som person, inga "bimbofasoner" eller "måste synas i rutan till varje pris".

*kollade in*, nej, tyvärr.

Hon hade en bakgrund som musikalartist i London, tagit mammaledigt och nu bestämt sig för att prova som gamla dröm att försöka sig på en karriär som helt "ny" i hollywood. Serien var mer som en dokumentär och hon verkade väldigt jordnära, trevlig o behaglig som person, inga "bimbofasoner" eller "måste synas i rutan till varje pris".

Kanske denna tös då?? :D

http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7111264

Tot. 6 avsnitt. Handlar bara om Lisa Stokke, verkar som om att hon inte hittat nåt jobb men hon har inte gett upp hoppet. Är inte expert på norska men jag tror jag hittat rätt :banana

Last edited:
Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...