Skinnställsångest? Dags att börja banta?

Man vinterförvarar med en traktorslang instoppad i skinnstället, 6kg tryck och fukta stället en gång i veckan...

jag köper ett nytt PSI ställ som är anpassat efter min vinterfetna ist:crash

vill någon göra likadant kan ni höra av er så kan jag försöka lösa lite tjockisrabatt.

Skippa negerbollarna och ät lite mindre.
Det gjorde jag i början av feb, sen dess har jag tappat 6 kilo.

aha en tjockistråd till. Själv kan jag nästan andas normalt i stället med ryggplattan i!

Själv har jag fortfarande problemet att stället är för stort.. i år igen ;P

Har ångest :(

Så jag skrev in mig på gymmet förra veckan, har slutat med öl (förutom någon helg när man ska ut på lokal) samt lagt om mon kost så att jag äter ofta men smått. Innan åt jag bara frukost sedan en jääääääättemiddag. Inte bra.

Kolhydrater innan och direkt efter träning, sista målet för dagen blir nästan uteslutade proteiner. Mår mycket bättre och är mycket piggare efter en vecka bara!

Får bara passa mig så att jag inte biffar till mig för mycket. Fast å andra sidan så är det väl roligare om man behöver ett nytt ställ pga muskler i stället för öl-mage :D

Jag har ju gått upp 2kg utan att ens försöka, brukar aldrig gå upp i vikt bara ner...
Hoppas det sitter ännu tajtare i år!

Man måste ständigt öka lite i vikt för att hålla skinnet spänt,då undviker man rynkor:tummenupp

Jag ska köpa nytt ställ i år och jag siktar på två storlekar mindre... Vi får väl se hur det går...

OT

Nån som vet vart i sthlm jag kan lämna in mitt ställ för att få det reparerat, jag har trillat lite och skrapat bort några stygn o så.
Det ska väl vara en riktigt skinnställsnisse som syr med specialsömmar o allt sånt va?

OT

Nån som vet vart i sthlm jag kan lämna in mitt ställ för att få det reparerat, jag har trillat lite och skrapat bort några stygn o så.
Det ska väl vara en riktigt skinnställsnisse som syr med specialsömmar o allt sånt va?

hade lite närsyn av asfalt på Tuvängen så det blev revor i stället.
Hittade en rekomendation till Ersoy Skrädderi här på SH
Lämnade in stället o resutlatet blev över förväntan bra.
Billigt tyckte jag det var med

Henrik - Dizzy:

Tack tack jag ska spana in båda två asap.

Mitt ställ, som jag passade på att testa på första turen i år, hade blivit större över magen och smalare över ryggen och axlarna/överarmarna.

Vad har ni för märke som krymper över magen?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg