Metallica!!!

Måste tyvärr säga att Metallica live inte är så jävla spännande. Har sett en drös band som är betydligt bättre än Metallica på scen, som exempel kan ju AC/DC och Iron Maiden nämnas. Dock är det ju ett sånt band som man bara måste se någon gång i livet. :yoparty

för er som inte fick tag på biljetter har jag kommit över två stycken sittplatsbiljetter, kanonplatser, bland de bästa, har själv 2 ståplats så dessa säljes!

vid intresse pm:a bud. alla bud under 2000:- ej intressant! så varsågoda å spamma sönder mig med pm:D

Ang. eran disskusion om hur stora Anthrax och Megadeath är: "Slyer anses tillsammans med Metallica, Anthrax och Megadeth tillhöra "The Big Four of Thrash".

Det stämmer bra, det kan man dock inte begära att JC-rockarna skall veta.

Megadeth är nog mitt favoritband av de fyra, synd bara att de är skittråkiga att se på live.

Men kom inte och prata om Dropkick Murphys och Foo Fighters....det här är riktig rock n roll!

http://www.youtube.com/watch?v=XL752-bVgLs

Fick tag på 2 sittplats efter lunch idag. Det verkade som att det kom tillbaka biljetter då. Va helt slut vid 10...

Två biljetter fixade, och säkert ett av de sista hotellrummen i den där staden. :)
Äntligen Metallica igen, har missat alla biljetter sedan jag var sist i maj 1998.

:yoparty

Då blir det en metalweekend. 1'a och 3'dje bokat.:tummenupp:yoparty

Vad händer 1a?

Last edited:
Konstigt. Alla verkar ha jagat biljetter.

Jag gled in på ticnet.se vid tretiden i eftermiddags. Trodde det skulle vara helkört, men fick tag på ståplatser direkt!!!

Laddad till tusen!

Sen har vi ju metaltown, sonisphere och maiden också!

Gott som satan! :yoparty

Två biljetter fixade, och säkert ett av de sista hotellrummen i den där staden. :)
Äntligen Metallica igen, har missat alla biljetter sedan jag var sist i maj 1998.

Vad händer 1a?
Den första är det Maiden på Ullevi.

Jag ska se båda :rock

Det stämmer bra, det kan man dock inte begära att JC-rockarna skall veta.

Megadeth är nog mitt favoritband av de fyra, synd bara att de är skittråkiga att se på live.

Men kom inte och prata om Dropkick Murphys och Foo Fighters....det här är riktig rock n roll!

http://www.youtube.com/watch?v=XL752-bVgLs

Jupp, så är det. Megadeth var ju ett betydligt mer spännande alternativ när det begav sig. Om man ser till musikaliskt/tekniskt hantverk är det ju ingen jämförelse.

Men iofs ska det ju säljas plattor också...:rolleyes:

Man går inte och kollar på Metallica för att kunna säga "en så jäääävla bra spelning!". Säger man så efter Metallica så är man bara tagen av situationen. Man går dit för att se på några gubbar som gjorde ens liv lite mer hårdrock för 10-15 år sedan och njuta av musiken.
Jag ska dit med min familj, syster fixade 6 sittplatser :tummenupp

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...