Nål o nålmunstycke Kawasaki GPZ 900R -84

Kajja

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 900 R 84
Har ringt runt bla tips jag fått här men ingen har nål o nål munstycke till min Kawasaki GPZ 900 R 84.
Var fasen köper man det.

skulle kollat med kenneths mc service, om du inte redan gjort det

Pratade med en kille på Kenneths mc service och han sa åt mig att kolla membranen bra ide.
Någon som har bra kompletta förgasare till Kawasaki GPZ 900 R från 86-90.
Skicka ett pm.

Köpte förgasare från en 89 a så nu slipper jag problemen,tack för tipset om Kenneths mc service

Dom skulle va i bra skick och naturligtvis så går jag igenom dom.
Är minst två månader kvar innan snö helvete försvinner så jag har gott om tid och serva dom.

Tackar,har så jäkla mycket att göra så jag hinner inte skruva bort några förgasare och köpte nya istället vilket är lättar att meka med,för problemet är att när jag byggde nya verkstaden så ställde jag ut Kawan i ett kall förråd och det är så jäkla mycket snö att skotta och så har jag så mkt att göra i verkstaden med lackboxen att den bara står i vägen om jag tar in den.Fan det står prylar överallt och jag som tog i när jag byggde nya verkstaden,skulle byggt dubbelt så stort.
Och inte vart det bättre att vattenpumpen började läcka på lastmaskin och naturligtvis så sket dom att skicka en ny fast jag sa att det var brått då den står i vägen,men jag ska få den på Måndag och allt är den jävla vinterns fel för hade det vart sommar då kunde jag stått ute och meckat.
Undrar om statsministern skulle kunna förbjuda vinter helveten för det finns fan inge bra med den.:mad:

Tackar,har så jäkla mycket att göra så jag hinner inte skruva bort några förgasare och köpte nya istället vilket är lättar att meka med,för problemet är att när jag byggde nya verkstaden så ställde jag ut Kawan i ett kall förråd och det är så jäkla mycket snö att skotta och så har jag så mkt att göra i verkstaden med lackboxen att den bara står i vägen om jag tar in den.Fan det står prylar överallt och jag som tog i när jag byggde nya verkstaden,skulle byggt dubbelt så stort.
Och inte vart det bättre att vattenpumpen började läcka på lastmaskin och naturligtvis så sket dom att skicka en ny fast jag sa att det var brått då den står i vägen,men jag ska få den på Måndag och allt är den jävla vinterns fel för hade det vart sommar då kunde jag stått ute och meckat.
Undrar om statsministern skulle kunna förbjuda vinter helveten för det finns fan inge bra med den.:mad:

Känner igen allt som du skriver, platsbrist, reservdelar till prylar som står ivägen mm.
Men vintern är bra om man då servar snöskotrar. :tummenupp
Ännu har ingen uppfunnit någon som inte går sönder. :banana
Och håller dom ihop maskinellt, så kör dom in i träd, och vissa försöker använda dem istället för båt!! :va

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard