Present till Killen???

Konstig tråd... Du frågar va du ska ge din kille o ber om förslag. O han läser tråden...
Kan han inte svara själv i den?

de kan han säkert men när ja frågar han så kan han inte komma på något. så därför jag ber om hjälp... va skulle du själv vilja ha av en tjej

Last edited:
Köp han en onödig teknikpryl. En radiostyrd helikopter eller nåt........

Enkelt! Ge honom en bankörning, SMC-kurs eller en CSS-kurs! Garanterat uppskattat om man har hojintresse!

De har jag fått i present så de vill ja inte ge han:D

1-2000kr

Hade tänkt att köpa något till hans hoj men kan juh typ inget om den så får kanske fråga någon av killkompisarna:confused:

Renthal racegrips(medium), stompgrips och ett fogcity är enkla samt billiga(ca 1200:- tillsammans) mc-grejer som gör stor skillnad!

Eller så köper du ställbara broms och kopplingshandtag från greven: http://grevensmcdelar.com/default.asp?c=shop&cat=229&subcat=231&id=

En av dom berömda SH-festerna?

Grekiska föreningen i Alby.

:hihi

Det blir väl så...men när jag köper henne en fotokurs för xxkkr så får jag en thaimassage (och inte den bra sorten)...

Hur svårt ska det vara?
Hon säger att hon vill lära sig fota bättre vilket enkelt blir en fotokurs för mig!
Jag sitter framför sh på kvällarna då jag inte är i garaget eller surfar efter extrautrustning på ebay vilket man kan tycka borde ge henne en ledtråd inom vilket område presenten skall härröra ifrån men icke...

:D I hear you, men samtidigt kan det också bli så fel. Tänk dig att hon hört dig tjata om att du ska köpa ett slip-on och kommer med ett Yoshi när du vill ha ett Akra. Då får det ju vara nåt som verkligen inte kan bli fel och jag undrar hur mycket hon vet om din smak i ditt särintresse. Shortyhandtag, som någon nämnde, kan väl vara rätt enkelt men samtidigt finns de i en massa kombinationer. Att byta presenter känns så otacksamt på nåt sätt även om det bara gäller guldiga justerpinnar ist för röda på ett par Pazzo. Återstår presentkort hos Greven. Halvsexigt va? :hihi

Till TS: Nu är inte jag så pryl- och presenttokig direkt, det kanske han är. Men mina bästa födelsedagar är de gånger tjejen gjort fint hemma med god middag, massa ljus och efterföljande "mys". Men som sagt, det är ju jag. Man kan ju ge nån liten gåva också.

Folk i allmänhet verkar vara lite för besatta vid presenter och julklappar tycker jag. Som när man var barn. Nån slags materiell bekräftelse. Jag vetefan...:va

Last edited:
Till TS: Nu är inte jag så pryl- och presenttokig direkt, det kanske han är. Men mina bästa födelsedagar är de gånger tjejen gjort fint hemma med god middag, massa ljus och efterföljande "mys". Men som sagt, det är ju jag. Man kan ju ge nån liten gåva också.

Folk i allmänhet verkar vara lite för besatta vid presenter och julklappar tycker jag. Som när man var barn. Nån slags materiell bekräftelse. Jag vetefan...:va

ett tips till tackar så jätte mycke:)

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...