Anderstorp

jeppelof

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2010
Hoj
1981,Honda cb900f boldor.Boldor till salu.Har haft Honda cbr 1000rr 08a. Äger nu Bmw S1000rr 12a som nu mera är såld. Nu äger jag en Aprilia rsv4 Factory
Hej tänkte höra om någon vet, om man kan få köra på anderstorps bana. Med någon klubb eller om det finns typ någon kvälls körning? Har en gatuhoj som jag vill köra med, alltså ingen licens.

Mvh Jesper!

Jag passar på och ställer en fråga med då. Behövs det några funktionärer till era körningar "kvällar/helger" jag är inte omöjlig på att ställa upp nångång !

bara anmäla sig till gatgruppen! :tummenupp

är det så jäkla enkelt alltså?
behövs det ingen licens?

har inte kört hoj på 7 år så man är ju lite nollad :)
men anderstorp är ett måste att man testar!
det är väl den enda banan i sverige som inte klassas som en musse pigg bana ;)

Anderstorp är en bra bana att börja på, den är bred och lång så det finns plats för många åkare. Jag körde min första bandag för några år sedan med just Fiver och de är "proffs" på Torpet, punkt slut.

Om ni anmäler er i gatgruppen så finns det alltid nån föråkare som kan hjälpa er få lite fart och våga lite mera än på gata.

/J

Kvällskörningarna Fiver har behöver man inte föranmäla sig på. Går bra med dropin men det finns en liten risk att alla platser kan vara slut därför är det bra om man bokar en plats.

Brukar vara en gatgrupp/nybörjargrupp och en snabb/racegrupp.

Vill man ha tips och hjälp med spårval, inställning av hojen m,m så hjälper Skalman och Humlan alltid till.
De är bäst!:tummenupp

Man tröttnar aldrig att lyssna på Skalmans historier mellan varven:Bugar:yoparty:)

Kvällskörningarna Fiver har behöver man inte föranmäla sig på. Går bra med dropin men det finns en liten risk att alla platser kan vara slut därför är det bra om man bokar en plats.

Brukar vara en gatgrupp/nybörjargrupp och en snabb/racegrupp.

Vill man ha tips och hjälp med spårval, inställning av hojen m,m så hjälper Skalman och Humlan alltid till.
De är bäst!:tummenupp

Man tröttnar aldrig att lyssna på Skalmans historier mellan varven:Bugar:yoparty:)

Ja det är ju inte fel med lite hjälp, med spårval och så. Tack så mycket för hjälpen. Lite historier är ju aldrig fel :)

är det så jäkla enkelt alltså?
behövs det ingen licens?

har inte kört hoj på 7 år så man är ju lite nollad :)
men anderstorp är ett måste att man testar!
det är väl den enda banan i sverige som inte klassas som en musse pigg bana ;)

Japp, så enkelt är det. Licens krävs bara för licensgrupperna. Bara se till att ha en fräsch och hel hoj samt köra med insidan av skallen, sen e de bara att gasa på. :tummenupp

Jag passar på och ställer en fråga med då. Behövs det några funktionärer till era körningar "kvällar/helger" jag är inte omöjlig på att ställa upp nångång !

Kommer Goffen.... Kommer jag....:krama

Två glada funktionärer till er tjänst! :tummenupp

Team CaWalli Kawasaki Trackdays 17-19 april på Anderstorp!

Nyheter
Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”