Vad är skillnaden på CRF 450R /02 till 08

linktomayhem

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
honda cbr 1000rr - REPSOL 07
vad är skillnaden på crf 450r /02 till 08 motormässigt ? motorup byggnaden . ? är det någon`?:va

Händer ganska mycket på fyrtaktscrossarna varje år nu så det skiljer nog ganska mycket.
Jag bytte från en 05 till en 08 YZF250 och skillnaden var djäkligt stor. Märkbart mer bottendrag och i kombination med nåt tusental extra rpm innan den börjar droppa ger tillsammans en helt annan motor.

hur menar du då ? sitter å tittar på en spängskiss på en växelåda från 04. har själv en 07 .. hade funderingar om dom ser lika ut

:va Du undrar alltså bara om du kan använda sprängskissen från en 04? Kolla om du inte kan hitta en annan sprängskiss på nätet.

Last edited:
Händer ganska mycket på fyrtaktscrossarna varje år nu så det skiljer nog ganska mycket.
Jag bytte från en 05 till en 08 YZF250 och skillnaden var djäkligt stor. Märkbart mer bottendrag och i kombination med nåt tusental extra rpm innan den börjar droppa ger tillsammans en helt annan motor.

:va Du undrar alltså bara om du kan använda sprängskissen från en 04? Kolla om du inte kan hitta en annan sprängskiss på nätet.

nje mera över lag skulle var roligt veta bara. =) . så satt jag mera med en sprängskiss på 02/4 ..hittar ingen på 07 hur mycket jag än letar.MMEEEN nu ska vi inte skryta med min dator skills!!! :D

Här står det om uppdateringarna år efter år!!!

http://www.mxreview.se/category/honda/crf-450/

men du haha tack då :D

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard