linktomayhem
Ny medlem
vad är skillnaden på crf 450r /02 till 08 motormässigt ? motorup byggnaden . ? är det någon`?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag har för mig det bara är växlingen som är skillnad.
hur menar du då ? sitter å tittar på en spängskiss på en växelåda från 04. har själv en 07 .. hade funderingar om dom ser lika ut
Du undrar alltså bara om du kan använda sprängskissen från en 04? Kolla om du inte kan hitta en annan sprängskiss på nätet.Händer ganska mycket på fyrtaktscrossarna varje år nu så det skiljer nog ganska mycket.
Jag bytte från en 05 till en 08 YZF250 och skillnaden var djäkligt stor. Märkbart mer bottendrag och i kombination med nåt tusental extra rpm innan den börjar droppa ger tillsammans en helt annan motor.
Du undrar alltså bara om du kan använda sprängskissen från en 04? Kolla om du inte kan hitta en annan sprängskiss på nätet.
nje mera över lag skulle var roligt veta bara. =) . så satt jag mera med en sprängskiss på 02/4 ..hittar ingen på 07 hur mycket jag än letar.MMEEEN nu ska vi inte skryta med min dator skills!!!![]()
Kolla om du hittar en manual i någon av länkarna som finns i denna tråd.
http://forum.soe.se/showthread.php?t=32862

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|