Skottpengar på pensionärer med motorsåg?

"– Det vart lite kraftigt."

Sk_rmavbild_2011-0_1401859l.jpg

:D :yoparty

Synd på trädet och de ledsna barnen. :gråta

Hur kunde man missta sin uppgift så grovt att man kände sig tvungen att hugga ner trädet? :va

Snacka om att gå utanför sina befogenheter.:mad:

Kan tyvärr inte komma ifrån att det var en riktig skitartikel :glömdet

Men man får beundra det gamla gardet:banana Att dom med en fiskarssekatör åstadkommer det där kräver respekt från oss unga.

Dom använde faktiskt motorsåg för att HUGGA ner trädet. Inte mindre imponerande det!

Skoog och Buske... :rofl

Känns som fejk hela artikeln... vad är oddsen att de inblandade ska ha just de efternamnen liksom? :hihi

Helt rätt, ungarna skall lära sig att det är hårt därute, mer motorsågar till det äldre gardet!:Bugar

Kommande kurser av PRO

Betong:
Vi använder de formar som finns färdigställda i form av sandlådor och lär oss gjuta snygga betongblock.

Asfaltläggning:
Attackasfaltering, hur du asfalterar en lekplats på under 2 timmar

Juridik:
Att komma undan genom att skylla på senilitet. Praktiska övningar där vi snor leksaker från dagis och sedan lär oss göra ett allmänt förvirrat intryck.

Köteknik:
Blockera systemet fredag eftermiddag och varför lunchtid är bästa tiden att springa på banken.
Om tid finnes går vi också igenom hur du misslyckas vid bankomaten så långsamt som möjligt och konsten att se ut som det är första gången du använder en betalkortsterminal.

Och dessutom var själva fällningen fullkomligt amatörmässigt utförd rätt över...

Dom var bara ute och fixade prima päronträ att göra servettringar av på PRO slöjden, som Karl-Bertil sedan kan dela ut till sammhällets allra mest behövande......

Slår vad om att du aldrig kan få till ett sånt snitt med ett såg, så experter måste dom ju va.:D

Måste jag hugga med sågen, som det står i artikeln, får jag kanske koncentrera mig lite för att matcha deras kvalitetsarbete. Får jag däremot starta motorn... :D

Vad är det för jäkla klåpare som lämnar högstubbe? :mad:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...