Diesel dyrare än bensin

Karolinska tror jag dom som forskar i detta i sverige sitter,inga namn men en start kanske...

Jag kan tipsa alla intresserade att se uppdrag granskning från förra veckan. De pratade om nanoteknik, där nämns en del angående partiklar.

Det känns på något sätt som att det går åt fel håll :va

Eftersom andelen dieselbilar ökat drastiskt och dieselbilar drar mindre bränsle per tonkilometer så måste ju staten ha in samma peng på mindre andel bränsle. Då blir det så här.

Jag har haft som motto under mitt liv att inte tråna efter saker som är trendigt, ty då blir det inte prisvärt.

Nu har det här med dieselbil tyvärr blivit poppis, inte så kul när jag kört dieselbil sedan jag var 18 :(

Det positiva med diesel kvarstår dock, diesel-/eldningsolja finns att tillgå på en himla massa ställen förutom macken, till skillnad från bensin.

Det enda positiva med att timelldårarna börjat köra dieseldriven leasingaudi är att dieselpumparna numer står under tak.

Last edited:
Nu finns det ju en hel del andra dieselmotorer än 6.5TD, även om du inte tror det:)

Absolut, men nu sa jag ju faktiskt att det kändes skönt att veta att det alltid kommer gå att tanka bilen även om fossila bränslen tar slut och antydde därigenom att det var min bil jag pratade om;)

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt