Fredriksson
Det är bare å åk
skojar du eller? den där lär ju göra svinont att ha i örat???
Näää faktiskt inte

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
skojar du eller? den där lär ju göra svinont att ha i örat???
Jag kör hoj för den upplevelsen det är!
Varför hålla på med en massa ovidkommande, prata
i mobil, lyssna på musik.
Sådant kan man väl göra när man inte kör!
J*vla åttitalsgeneration![]()
Instämmer med gamlingen (?). Förstår inte alls varför man vill ha musik, det skulle väl vara vid lång motorvägskörning isf. Petar ni i lurarna en kortare kvällstur på sensommaren?
Sennheiser CX300II har jag faktiskt läst om, kostar numera bara hundringen mer än Creative EP-630 så just nu är det nog det mest intressanta alternativet just nu.. lite på grund av att märket Sennheiser klingar bättre i örat än Creative för mig.sennheiser cx 300II bästa lurarna som finns för MC. Kört med dessa under 1½ säsong perfekt under hjälmen. De är små komfortabla ljudet är bra upp till 180kmh och dubblar som öronpluggar när man inte har musiken igång.
Du är inne på helt rätt spår. För ditt användningsområde och din prisklass finns inget bättre än CX300II.Sennheiser CX300II har jag faktiskt läst om, kostar numera bara hundringen mer än Creative EP-630 så just nu är det nog det mest intressanta alternativet just nu.. lite på grund av att märket Sennheiser klingar bättre i örat än Creative för mig.
Får passa på och tacka för alla svar, det utvecklade sig bra det här.![]()
Du är inne på helt rätt spår. För ditt användningsområde och din prisklass finns inget bättre än CX300II.
http://teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product.html&artnr=110415
Har själv dessa och tycker de fungerar riktigt bra både vid mc-åkning och även till vardags.
Ljudet börjar överröstas vid aktiv körning men då ska man närma sig gränsen när det börjar stå 2 först på mätaren i alla fall!![]()
Förstår inte vad du gör i den här tråden, allra minst att du skriver i den. Inte ger jag mig in i en tråd om "bästa bastuaggregatet" för att berätta om att jag minsann inte gillar att basta.
Förstår inte vad du gör i den här tråden, allra minst att du skriver i den. Inte ger jag mig in i en tråd om "bästa bastuaggregatet" för att berätta om att jag minsann inte gillar att basta.
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |