KTM 690 Enduro på isbana

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Filmade lite igår när vi åkte lite plogad bana på sjön! Har lite kassa dubb så det gick inte att gasa på fullt så mycket som jag hade velat men det var kul ändå! Enjoy! :tummenupp

[YOUTUBE-ID]mciFTN5_ZLI[/YOUTUBE-ID]

Det syns hur framhjulet hugger i spåren men solen skiner och det ser i allra högsta grad görskôj ut.

långtarmen? svartsjön?

Edit: ser ut att gå undan :yoparty

långtarmen? svartsjön ligger väl inte mellan färingsö och ekerö? det ligger väl PÅ färingsö? ;-) näe det här är på själva mälaren, vattnet mellan de två öarna. skulle helst inte skrika om vart det ligger men det står faktiskt någonstans för den som kollat noggrant. ;-)

Det syns hur framhjulet hugger i spåren men solen skiner och det ser i allra högsta grad görskôj ut.

ja i sista långa kurvan innan rakan så var det rejält spårigt från alla bilar med rallydubb, där fick jag med mina kassa dubb ta det lite lugnare.

Last edited:
långtarmen? svartsjön ligger väl inte mellan färingsö och ekerö? det ligger väl PÅ färingsö? ;-) näe det här är på själva mälaren, vattnet mellan de två öarna. skulle helst inte skrika om vart det ligger men det står faktiskt någonstans för den som kollat noggrant. ;-)

Körde plogadbana i söndags kväll på Mälaren mellan Ekerö och färingsö. Körde ner på isen vid stav ( om man kollar på Google Maps) känner inte igen mig på denna bana dock.

Körde plogadbana i söndags kväll på Mälaren mellan Ekerö och färingsö. Körde ner på isen vid stav ( om man kollar på Google Maps) känner inte igen mig på denna bana dock.

precis den banan är det. såg inga andra banor där. vi körde åt båda hållen, vet inte om det förvirrar kanske?

precis den banan är det. såg inga andra banor där. vi körde åt båda hållen, vet inte om det förvirrar kanske?

Hehe måste vara det som förvirrar :p
Skall dit till helgen om det e körbart å testa riktiga isdäck på bilen för första gången. Silvrig 245 turbo :yoparty

Hehe måste vara det som förvirrar :p
Skall dit till helgen om det e körbart å testa riktiga isdäck på bilen för första gången. Silvrig 245 turbo :yoparty

tror vi också ska försöka ta oss dit i helgen!

Ser grymt kul ut :yoparty vart har du satt kameran? vilken kör du med?.

haha är det ingen som läser informationen till videon på youtube? ;) står där! det är en gopro hero hd monterad på en gopro-överkroppsfäste, bästa stället att ha kameran på tycker jag, man får den ultimata vinkeln och ser mer av hojen och hur den körs. med kameran på hjälmen så blir det sån snäv vinkel neråt och det blir inte alls lika bra/snyggt. klart värt 350:- på ebay.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back