Vad trist det är....

Ja det tycker ja ;D
Vi är/var 3st som brummade runt i ett garage :yoparty

Bifogat

• 164049_481753845333_587445333_6510993_934095_n.jpg
    164049_481753845333_587445333_6510993_934095_n.jpg
    58.7 KB · Visningar: 170
Tänk om man ändå hade så stort garage att man kunde ta en sväng och få igång några billarm.....

Tänk om man ändå hade så stort garage att man kunde ta en sväng och få igång några billarm.....

Det här parkeringshuset där jag bor är stort nog att husera ett F1-lopp :D
Nackdelen är att det inte är MITT garage, så man kan inte lämna verktyg och sånt framme. Skulle försvinna på 10 minuter.

Ja se där ja! Nu kryper liken fram ur garderoberna och smygkörningserkännandena haglar :tungan

Hade inte mitt garage varit så jävla litet så det bara har plats för tre hojar hade jag nog redan kört ett par mil där :yoparty

Själv åkte jag ett par mil om dagen förra vintern. Mitten av januari och 5- ute.

Ingen känsel från armbåge och neråt när man parkerade hemma.

Var det värt det? Ja.

Hmm...
När jag blir rik nångång ska jag ha en gammal Ural med sidovagn och puttra runt med på vintrarna. Jag tror det skulle vara helball.

Nä. Hopplöst långsamt och osmidigt.

[YOUTUBE-ID]h0LujaQcvlw[/YOUTUBE-ID]
:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Ska man köra vintertid så är den Quad som gäller.

Långsamt, osmidigt men spännande, för man vet aldrig när man kommer ut på en fläck med grepp och skiten kantrar. :D

(För det har aldrig hänt mig vid MC-åka med skidor... framförallt inte att göra en 180-graders piruett och highsida åt vänster i en vänstersväng... :näsblod :D)

Satan vilken tur att man hann köra lite med tanke på hur det ser ut utanför dörren nu....

Ja, här verkar dom salta i snömodden istället för att ploga :huvet

Japp de gör dom eller så plogar dom ca 10 cm ovanför snön :huvet
Södermalm är nu helt för jäkligt att köra bil på IGEN, förra gången snön kom tog de 5 veckor innan dom gjorde nå åt eländet efter gatorna :(
Tacka vet jag allt norr om gävle där dom faktiskt kan skotta snö när de redan börja falla ner på marken....

Södermalm är nu helt för jäkligt att köra bil på IGEN, förra gången snön kom tog de 5 veckor innan dom gjorde nå åt eländet efter gatorna :(
Tacka vet jag allt norr om gävle där dom faktiskt kan skotta snö när de redan börja falla ner på marken....

Och bara i söndags såg jag en bil köra förbi på folkungagatan nercabbat

Jag åkte runt rätt friskt i Stockholm i fredags, jag såg inte en enda snöröjare på hela dan, och inte blev det snöröjt nånstans heller :huvet Jag fick tom skotta loss min bil i en korsning vid Bromma köpcentrum :gnissla Och i den mån dom plogar så är det bara för att kunna mosa in snö mot alla bilar som står parkerade, dom verkar ju inte försöka ta bort snön! :mad:

Kändes iofs som en lantis med minipitt snarare än en genuin söderbroder ;)
Han lär ju behöva pincett när han ska r*nka? :confused:

Jag åkte runt rätt friskt i Stockholm i fredags, jag såg inte en enda snöröjare på hela dan, och inte blev det snöröjt nånstans heller :huvet Jag fick tom skotta loss min bil i en korsning vid Bromma köpcentrum :gnissla Och i den mån dom plogar så är det bara för att kunna mosa in snö mot alla bilar som står parkerade, dom verkar ju inte försöka ta bort snön! :mad:

Ja du man kan undra hur dom tänker när de är snö i denna stad, borde ju vara nån ute och ploga från de att de har komme 5 cm iallafall, nu kom de 40 cm blöt snö som är ner trampat och körd så de kommer bli ett rent is helvete så fort de börjar töa igen :(

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu