Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänk om man ändå hade så stort garage att man kunde ta en sväng och få igång några billarm.....

Hmm...
När jag blir rik nångång ska jag ha en gammal Ural med sidovagn och puttra runt med på vintrarna. Jag tror det skulle vara helball.
Ska man köra vintertid så är den Quad som gäller.
Satan vilken tur att man hann köra lite med tanke på hur det ser ut utanför dörren nu....
Ja, här verkar dom salta i snömodden istället för att ploga![]()

Japp de gör dom eller så plogar dom ca 10 cm ovanför snön
Södermalm är nu helt för jäkligt att köra bil på IGEN, förra gången snön kom tog de 5 veckor innan dom gjorde nå åt eländet efter gatorna
Tacka vet jag allt norr om gävle där dom faktiskt kan skotta snö när de redan börja falla ner på marken....
Och bara i söndags såg jag en bil köra förbi på folkungagatan nercabbat
jag har aldrig påstått att de människor som bor här är sunda
Men dom ger en rätt många skratt i alla fall så de är jag glad för =)
Kändes iofs som en lantis med minipitt snarare än en genuin söderbroder![]()

Jag åkte runt rätt friskt i Stockholm i fredags, jag såg inte en enda snöröjare på hela dan, och inte blev det snöröjt nånstans hellerJapp de gör dom eller så plogar dom ca 10 cm ovanför snön
Södermalm är nu helt för jäkligt att köra bil på IGEN, förra gången snön kom tog de 5 veckor innan dom gjorde nå åt eländet efter gatorna
Tacka vet jag allt norr om gävle där dom faktiskt kan skotta snö när de redan börja falla ner på marken....
Jag fick tom skotta loss min bil i en korsning vid Bromma köpcentrum
Och i den mån dom plogar så är det bara för att kunna mosa in snö mot alla bilar som står parkerade, dom verkar ju inte försöka ta bort snön! Han lär ju behöva pincett när han ska r*nka?Kändes iofs som en lantis med minipitt snarare än en genuin söderbroder![]()
Nä. Hopplöst långsamt och osmidigt.
[YOUTUBE-ID]h0LujaQcvlw[/YOUTUBE-ID]
![]()
Jag åkte runt rätt friskt i Stockholm i fredags, jag såg inte en enda snöröjare på hela dan, och inte blev det snöröjt nånstans hellerJag fick tom skotta loss min bil i en korsning vid Bromma köpcentrum
Och i den mån dom plogar så är det bara för att kunna mosa in snö mot alla bilar som står parkerade, dom verkar ju inte försöka ta bort snön!
![]()
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”