10-13" för billig peng.

Jo jag vet, därför gråter jag inga floder över det.
Men det är fortfarande irriterande att en så banal sak inte kan va standard i alla.

Har nog tillome nån såndär liggandes hemma nånstans, jag e lite shoppaholic på ebay hongkong :D

Nej fan, nu kan ja inte hålla mig längre, nu packar jag upp skiten så jag får se hur slö o jobbig den är att surfa med.

Jahopp de låg en http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=746287
i kartongen istället.
De va ju trevligt.
Hittar inga direkta skillnader förutom färg.

Last edited:
Hur ska man egentligen behandla ett laptop-batteri?
Ska den sitta i nätspänning så mkt som möjligt eller mår den bäst av att få laddas ur eller spelar det ingen roll.

Hur ska man egentligen behandla ett laptop-batteri?
Ska den sitta i nätspänning så mkt som möjligt eller mår den bäst av att få laddas ur eller spelar det ingen roll.

Är det ett lithiumbatteri spelar det ingen roll.

Egentligen gillar dom inte att bli 100% urladdade, men det finns elektronik som skyddar dom från det.

Så ladda du på, så är den alltid redo att spela lite spel när du ska åka buss ;)

Är det ett lithiumbatteri spelar det ingen roll.

Egentligen gillar dom inte att bli 100% urladdade, men det finns elektronik som skyddar dom från det.

Så ladda du på, så är den alltid redo att spela lite spel när du ska åka buss ;)

100% blir dem ju aldrig, är ju även skydd i windows från att de ska köra helt slut.

Orsaken till att jag funderar är väl mest för att min gamla 17" laptop har jag nästan aldrig kört utan nätspänningen i men ändå så tog det inte långt tid förns batterikapaciteten var nere på några minuter, idag hinner man knappt flytta den mellan olika rum innan den stänger av.

Vart kan man handla batterier billigt som är pålitliga?

Last edited:
Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...