10-13" för billig peng.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jaha, måste nästan köpa en liten netbook ändå då man ska sitta på en jävla buss i 1½ dygn.
Funderade på en portabel DVD men neeh, då är ju en netbook bättre.

Titta på film ska jag göra o när man ändå köper en så vill man ju ha nåt som man kan ha i soffan o surfa SH med utan att få krupp.

Dom har sällan DVD, så då måste du först köpa filmen och sedan kopiera över den på något vis....
Sen orkar inte alla spela upp film ryckfritt heller, så du bör ju kolla upp det först.

Eeee serien känns väl som trygga köp i dagsläget

Dom har sällan DVD, så då måste du först köpa filmen och sedan kopiera över den på något vis....
Sen orkar inte alla spela upp film ryckfritt heller, så du bör ju kolla upp det först.

Eeee serien känns väl som trygga köp i dagsläget

:D
Vi vet nog båda vad lösningen på det "problemet" är :glömdet

Det snackas både här o där på vissa recensioner från folk att de spelar upp 1080p filmer med deras Eee-datorer, jag tar det med en stor jävla nypa salt dock.

Min tanke är väl att ladda datorfanskapet fullt med serier i divx o vill ha nåt jag vet inte kommer lagga satan hela tiden när jag kollar på serier eller surfar runt med ett gäng flikar i webläsaren.

Vi vet nog båda vad lösningen på det "problemet" är :glömdet

Det snackas både här o där på vissa recensioner från folk att de spelar upp 1080p filmer med deras Eee-datorer, jag tar det med en stor jävla nypa salt dock.

Min tanke är väl att ladda datorfanskapet fullt med serier i divx o vill ha nåt jag vet inte kommer lagga satan hela tiden när jag kollar på serier eller surfar runt med ett gäng flikar i webläsaren.

1215pen ska ju klara det, den har ju dessutom HDMI ut.

Och, ja, jag hyr mina filmer online jag med...

1215pen ska ju klara det, den har ju dessutom HDMI ut.

Och, ja, jag hyr mina filmer online jag med...

Jau, men den kosta ju endel :S
Vill ju helst hamna en bit under 3000.

Lägga för mkt pengar på en sån här dator har jag inte lust med men går det inte få nåt vettigt för en billig peng år 2011 så får jag väl göra som när du va i min ålder o läsa en jävla bok :gnissla

Jau, men den kosta ju endel :S
Vill ju helst hamna en bit under 3000.

Lägga för mkt pengar på en sån här dator har jag inte lust med men går det inte få nåt vettigt för en billig peng år 2011 så får jag väl göra som när du va i min ålder o läsa en jävla bok :gnissla

Jag läste aldrig på bussen, det blev så tungt att släpa stentavlor på bussen?

Näe, men en vanlig DivX ripp borde den väl orka spela upp i lågupplöst även om den kostar billigt.

Jag läste aldrig på bussen, det blev så tungt att släpa stentavlor på bussen?

Näe, men en vanlig DivX ripp borde den väl orka spela upp i lågupplöst även om den kostar billigt.

Är du sååå gammal.

Ja man tycker väl det.
Får höra lite med den bättre hälften vad hon tycker.
Ska ju som bekant köpa en lite flashigare dator också så jag kanske inte ens får köpa en liten en.

För att ha någon nytta av en 1080p film bör ju skärmen stödja det annars blir det helt meningslöst då datorn ska skala ner filmen.

Jag har en MSI U200. Jag rekommenderar den starkt.

Bra skärm, HDMI ut, riktigt vettig över huvud taget faktiskt.

Kjöööp!

För att ha någon nytta av en 1080p film bör ju skärmen stödja det annars blir det helt meningslöst då datorn ska skala ner filmen.

Ja jag kollar inte på 1080p ens på TVn så att jag skulle göra det på datorn finns inte.

Jag har en MSI U200. Jag rekommenderar den starkt.

Bra skärm, HDMI ut, riktigt vettig över huvud taget faktiskt.

Kjöööp!

Den verkar rätt utgången ur sortimentet.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=764868,746287,618075,723296

Dessa kikar jag på just för tillfället, de kan jag få lokalt idag för 3-4000.
Är det nåt vettigt?
Har ju inte brådis så beställer gärna om de finns nåt vettigare.

Hur länge håller egentligen en såndär 10" om man sitter o kollar på serier på bussen.
I min verklighet är dem döda på en halvtimme men de kanske faktiskt håller ett par timmar?

Last edited:
Kanske en dum fråga, och Jens kommer att hugga direkct™, men du har inte funderat på den billigaste iPadden?

Funkar kanon för film och surfande på resande fot eller i soffan :)

Kanske en dum fråga, och Jens kommer att hugga direkct™, men du har inte funderat på den billigaste iPadden?

Funkar kanon för film och surfande på resande fot eller i soffan :)

Klämde lite på den igår faktiskt, men nej tyvärr.
Vill ha nåt som jag faktiskt kan använda till att sitta o surfa med hemma när den andra datorn är upptagen.

Ja jag kollar inte på 1080p ens på TVn så att jag skulle göra det på datorn finns inte.

Då finns det säger en ersättare till den. Det är vettigt byggda datorer till ganska låga priser.

Min räcker ca 5 timmar om jag ska surfa enbart, 3,5-4 timmar film. 12"tums skärm på denna.

Den verkar rätt utgången ur sortimentet.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=764868,746287,618075,723296

Dessa kikar jag på just för tillfället, de kan jag få lokalt idag för 3-4000.
Är det nåt vettigt?
Har ju inte brådis så beställer gärna om de finns nåt vettigare.

Hur länge håller egentligen en såndär 10" om man sitter o kollar på serier på bussen.
I min verklighet är dem döda på en halvtimme men de kanske faktiskt håller ett par timmar?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Klämde lite på den igår faktiskt, men nej tyvärr.
Vill ha nåt som jag faktiskt kan använda till att sitta o surfa med hemma när den andra datorn är upptagen.

Här har det blivit tvärt om.. datorn använder man när paddan är upptagen :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bra inlägg jag gjorde ;)

Den verkar ha blitt ersatt. Här är den nya:

Prisjakt

bild.php

Köpte en billig NC 10:a på Tadera utan HDMI. Använder den endast till surfning. När man sen klär den i leopardvinyl blir den både ghey och festlig på samma gång.

dscf6018o.jpg

Här har det blivit tvärt om.. datorn använder man när paddan är upptagen :)

Tror säkerligen dem är kanon men jag klarar inte ens av att sitta vid en laptop utan en vanlig mus till.

Jag impulsköpte mig en
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=764868

Har inte öppnat förpackningen än, skynda att säga bu eller bä innan jag öppnat den.
Såg när jag kom hem att den saknar BT så då slog jag mig i huvet några ggr.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt