ZX-10R jagad av Gixxer K6

Thunderr

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2008
Hoj
ZX-10R, 2009
En kort liten softarfilm från den senaste resan uppåt landet i Thailand..

[YOUTUBE-ID]f7kXVxC5oKY[/YOUTUBE-ID]

Piiz

Det hade ju varit roligare om hojen med kameran låg bakom. Själv är jag nyss hemkommen från Thailand och när man ser film därifrån så längtar man ju tillbaka kan man säga!

Det hade ju varit roligare om hojen med kameran låg bakom. Själv är jag nyss hemkommen från Thailand och när man ser film därifrån så längtar man ju tillbaka kan man säga!

:tummenupp

Du har så rätt och det finns film från gixxern också, men amerikanen som kör den e ruskigt seg på att redigera sitt material. Han lägger in den som "videosvar" på youtube när han e klar..

Snart är det vår o sommar därhemma också.. och det finns få platser med bättre körning än sommarsverige!

grym rulle:tummenupp soft att sitta här på kontoret, ladda ned 720P versionen, smygkolla helskärmsläge, längta efter sommarn.

kwasaki e alltid snabbare än suzze:D

Jag blir alltid lika förskräckt över när du får möten i kurvorna, instinkten reagerar på att de kommer på fel sida :)

Du bör hålla dig undan från att köra hoj här:D

grym rulle:tummenupp soft att sitta här på kontoret, ladda ned 720P versionen, smygkolla helskärmsläge, längta efter sommarn.

kwasaki e alltid snabbare än suzze:D

Tack Korven.. Ge chiiifen en kopia också;)

Kul o se ett styre o en ruta i några minuter. NOT

Jag är villig att hålla med dig. Killen som redigerar det filmade materialet är alldeles för slö för att göra en "riktig" hojfilm. Dock försöker han åtminstone bjucka på lite värme i vinterkylan!

Du bör hålla dig undan från att köra hoj här:D

Tack Korven.. Ge chiiifen en kopia också;)

Jag är villig att hålla med dig. Killen som redigerar det filmade materialet är alldeles för slö för att göra en "riktig" hojfilm. Dock försöker han åtminstone bjucka på lite värme i vinterkylan!

det ser ju onekligen najs ut där men det är fortfarande lika förbannat rått härhemma :D

jag snurrar ner till bangkok i slutet av månaden å tänkte höra med dig om hojuthyrning i stan. Vad det finns att hyra, priser o sånt. skulle vara kul att träffa en annan sporthojare dessutom:yoparty

Ser ut som om du kör på bakhjulet hela tiden:va
Alternativt har en jäla lång gaffel:)
Fö,Snygg film,blir sugen:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back