Karlshamn

Hmm ja det är väl dags att ta tag i nån slags aktivitet :) Så lite intressekoll dårå... Vad sägs om att dra ihop nåt, typ bowling i K-hamn? Kanske lite :fyllisar :öl innan så det blir lite match av det hela. Kanske nåt pris till sämsta placering? :) Några helger som iaf jag kan i feb: 4-5/2, 18-19/2, 25-26/2... Nåt som kan funka?

Hansen: Klart du ska ha en hoj till i år :tummenupp

Bergan: Hmmm hände en lite lustig sak idag, Oscar kan nu säga mamma och pappa inte så konstigt så lång.. Men sen sa han Berg???? :D :7peta

Hmm ja det är väl dags att ta tag i nån slags aktivitet :) Så lite intressekoll dårå... Vad sägs om att dra ihop nåt, typ bowling i K-hamn? Kanske lite :fyllisar :öl innan så det blir lite match av det hela. Kanske nåt pris till sämsta placering? :) Några helger som iaf jag kan i feb: 4-5/2, 18-19/2, 25-26/2... Nåt som kan funka?

Hansen: Klart du ska ha en hoj till i år :tummenupp

Bergan: Hmmm hände en lite lustig sak idag, Oscar kan nu säga mamma och pappa inte så konstigt så lång.. Men sen sa han Berg???? :D :7peta

Som det ser ut nu kan jag den 4 eller 5 :tuttar

Måste ändra lite, jag kommer inte att kunna den 4:e eller 5/2.. Vi kan ju ta till 4-5/3 också..

Sorry :såjaponken :D Det har dykt upp en grej till helgen o jag kan inte vara bakis då.. Den 4:e kändes ändå lite för tajt att boka bowling på.. Aja ta en ny funderare och återkom :tummenupp

Sorry :såjaponken :D Det har dykt upp en grej till helgen o jag kan inte vara bakis då.. Den 4:e kändes ändå lite för tajt att boka bowling på.. Aja ta en ny funderare och återkom :tummenupp

Vem sa nåt om att vara bakis ?:va

Dom har nog inte tillräckligt med öl för att mätta min gom i alla fall :tungan

18:e kan jag nog :fyllisar

Last edited:
Mjaej då intresset inte verkar vara så stort så tycker jag att vi skjuter fram detta.. Får bli nån slags vårkick istället framåt mars/april kanske...

Hej!

Hur det är med helgåkningar runt Karlshamn?

Jag bor i Kalmar men har släkt i Karlshamn, så tänkte kanske kombinera lite
nytta med nöje =)

Hej!

Hur det är med helgåkningar runt Karlshamn?

Jag bor i Kalmar men har släkt i Karlshamn, så tänkte kanske kombinera lite
nytta med nöje =)

Det brukar bli en del helgrundor. Bara hojta till så :tummenupp
Dröjer iof ett tag innan man kan ut och gasa :gnissla

Precix, bara hojta till när du är på detta hållet :tummenupp

Jag brukar iaf börja köra när det är någorlunda grusfritt och gärna lite värme också ja :) iaf runt 15 grader...

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar