Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var på väg att göra det också. Men är kroniskt emot FB-grupper så jag höll mig.
Men snälla, gör nån annan det så går jag med!

Skall de göra ett roligare "scoop" så borde de granska utförsäljningen av Telia...
Vad skulle kunna bli så ofantligt festligt med det då? Att en massa giriga sossar förlorade pengar? Ja det var sjukt kul, jävla losers som köpte aktier där.![]()
Haha, ja det där var ofantligt tragikomiskt faktiskt. Som får som leds till slakt. Man gör som pappa trygga staten säger. Och sedan gråter man.
Haha, ja det där var ofantligt tragikomiskt faktiskt. Som får som leds till slakt. Man gör som pappa trygga staten säger. Och sedan gråter man.

Vad skulle kunna bli så ofantligt festligt med det då? Att en massa giriga sossar förlorade pengar? Ja det var sjukt kul, jävla losers som köpte aktier där.![]()
Om det gått hade ni köpt aktier i IKEA?
Jag håller tyvärr med dig där. Fast mer betoning på tragiken än komiken, men kan kunde ju inte låta bli att tänka "hur ubota dum får man vara?"

Jo, fast med Telia var det staten som "sålde" till ett eget bolag i Lux för att sedan sälja tillbaka till svenska folket och vips så "sparade" staten några miljarder i skattekostnader... Lagligt men jag anser att det tar priset trots allt när staten gör nåt sånt.
Är på ditt spår angående att han inte gjort något att hängas ut för (se tidigare inlägg)
Men en bonde förr (knappast att det kallades bonde) med 450 hektar var så nära adel en vanlig människa utan blått blod kunde komma, borde haft några hundra torpare under sig och byn.
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |