Bilder på våra 125or!

ne fan va gött :tummenupp:tummenupp:tummenupp
själv ska man börja köra på bana sen blir det körkort:banana:banana:banana

Det blir nog kul:)

Köra på bana är skitkul:yoparty Min bror kör ju gocart så jag har tillgång att köra min hoj på gocartbana. Kör hårt med kortet i sommar iaf:):yoparty
 
Tjena, tänkte lägga upp några bilder på min hoj som jag har nu. Är en Suzuki gp 125 från 1982. Jag är ägare nummer 7, den har gått 1800 mil sen ny.

visabild.php


visabild.php
 
Last edited:
perfektionist?

Det gillas :D

Det finns säkert nån sida som säljer sånt!
Speciellt i Tyskland eller England :)

Annars kan du ju bara hitta på nångon enkel lösning som att spraya silvertejp i aliminium och sätta den under bakskärmen.
Fast det blir nog ganska synligt :S
Pröva istället kanske lite lagningspasta som du sätter över hålet, slipar till och färgar aliminium.
Om du har rätt färg lär det inte bli någon stor skillnad alls :)
Iaf inte synbar då du säger att hålet är vid baklampan.
 
Snart sommar -.-
Längtar ganska rejält nu... Misstänker dock att det är lång tid kvar tills jag får köra. Har ett kolvbyte - förmodligen med köp från tyskland - att göra innan jag kan köra, annars hade jag redan tagit ut den en sväng :huvet
 

Bifogat

  • 171671_1818824947834_1156460331_3820672_6086949_o.jpg
    171671_1818824947834_1156460331_3820672_6086949_o.jpg
    260.3 KB · Visningar: 163
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top