Bikes & Babes! (Moraltanter undanbedes!)

Då måste ju jag också lägga upp ett vik på min (inte just min) Harris

om någon har sett bilderna mer hög upplösta så hojta till.
 

Bifogat

  • Crossbow calendars 1987.JPG
    Crossbow calendars 1987.JPG
    27 KB · Visningar: 824
  • oldskool crossbow FZ750 2.JPG
    oldskool crossbow FZ750 2.JPG
    36.2 KB · Visningar: 1,017
  • oldskool crossbow FZ750.JPG
    oldskool crossbow FZ750.JPG
    35.2 KB · Visningar: 594
Kul att man hittar några av sina egna bilder här ;)... Jag har en hel del mer på lager ... hehe..
 
Första bilden är från wsbk i lausitz
 

Bifogat

  • bild.JPG
    bild.JPG
    66.7 KB · Visningar: 1,012
  • DSC_0270.jpg
    DSC_0270.jpg
    230.1 KB · Visningar: 778
Kawasaki Z750 :Bugar

000644-full.jpg
 
...ingen SH precis men va f-n...:tummenupp
 

Bifogat

  • harley4_1280x1024.jpg
    harley4_1280x1024.jpg
    230.6 KB · Visningar: 559
Dejtade en tjej (a la slitz) för ett gäng år sedan. Hon tyckte att jag skulle fota henne med min ninja som jag hade då. Det blev dock aldrig av för hon var så dum i huvudet att jag bara höll ut ett par, tre veckor.
Men hon hade andra kvalitéer :cpparty
 
Några av dem bilder som var tagna av Johan Söderström på min Fantasy Fireblade(Min CBR1000RR bygge från 2007) i år...dessa är oredigerade bilder, men hon ser väl bra ut ändå eller???

Tjejen(Georgia Karabinis) är inte heller så dålig!!! :banana

Inget fel på den bruden, gick i samma skola som hon och ja... finare pingla har jag inte sett IRL än. Hon bor jävligt nära mig också, bara så ni vet! :)
 



Näe fi fan :va

Hur var det den gick, " Att styla en volvo är som att sminka en gris" ?


Att försöka få z750 att se estetiskt tilltalande ut med lite brudar e fan fel, för den där hojen e de fulaste som har skapats sedan X-kjell kåpan :D
 
Näe fi fan :va

Hur var det den gick, " Att styla en volvo är som att sminka en gris" ?


Att försöka få z750 att se estetiskt tilltalande ut med lite brudar e fan fel, för den där hojen e de fulaste som har skapats sedan X-kjell kåpan :D

ja just i det här fallet var ju faktiskt cheyen grymt snygg och hojjen lite sådär.
 
Har garanterat varit uppe förut, nåväl, en röv är alltid en röv. kanske funkar som skrivbordsbakgrund eller nått.

Diggar man inte arslet uppskattar man säkert kromade lastbilsfälgar, vi är alla olika. :tummenupp
 

Bifogat

  • visabild.jpg
    visabild.jpg
    164.7 KB · Visningar: 1,194
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top