BostonGurka
Bannad
Kandidat nummer 1: Tobias Billström
[YOUTUBE-ID]mKiilYmjcr0[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]mKiilYmjcr0[/YOUTUBE-ID]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha avslöjandet om att Irak-flyktingarna är hemligt välutbildade, någon som har?

Jag vill ha avslöjandet om att Irak-flyktingarna är hemligt välutbildade, någon som har?
Jag vet inte vilket avslöjande du pratar om men
här sägs att över 40% har akademisk utbildning.

Och du vet om att efter USA gick in brändes arkiven och en universitetsutbildning såldes för $500 enligt medierna, vilket borde betyda $250 om man inte är släkt.
Vem är mest knäpp, hon som intervjuar eller tobias?![]()
Kombinationen USA och köpta examina är väl inte precis någon nyhet...
Nej, och det är därför Malmö har 90% doktorer som taxichauförrer.
Jag läste en utbildning med en ingeniör från forna Kosovo, han hade inga betyg med sig när han kom, och det var nästan omöjligt att få fram några papper ÖHT.
Dock märktes det ju ganska snart att han var ett mattesnille, var van att räkna på hållfasthet, kunde göra konstruktionsritningar och lite annat.
Hans landsmän som också alla hävdade att dom hade varit ingeniörer i sitt forna hemland klarade inte högstadiematte, såg ut som ett frågetecken när dom fick se en ritning och betedde sig allmänt som om dom hade bott i en grotta, dom fick skitsnabbt fram sina betyg och intyg...
Han föraktade dom ganska hårt.
När jag jobbade på ett gjuteri så hade jag en kollega från ryssland som var fysiker och hade varit med och utvecklat nån radar som kunde se stealthteknologi. Enligt honom iaf. Han fick inga andra jobb i Sverige än fabriksjobb.
Och eftersom dom fortfarande inte har en radar som kan se stealt teknologi så drar vi slutsatsen att han förmodligen fortfarande är gjutare.
Hah!
Jodå, det finns tom en svensk radar som kan låsa på stealthflygplan. Säljs tillsammans med Gripen.
Näe, det finns snabbsvepande frekvenshoppande radar som har större chans att låsa på dåligt konstruerad stealthteknik.
Vissa stealthflygplan har en radarsignatur stor som en fiskmås ungefär andra som ett kylskåp inget är helt 100% stealth.
DVS får du komma oändligt nära med din radar och svepa ett stort frekvensspektra så ser du alla stealthplan.
Det finns bättre och sämre radar, radar som kombineras med andra tekniker och på så sätt ser sådant som ska vara stealth.
(bland annat finns det en typ av radar som känner av när det kosmiska bakgrundsbruset skuggas av en flygkropp)
Dopplerradar kan se stealth lättare än så har jag för mig.
DOPPLER super 5000!
Ursäkta, fick en flashback till Amerikanska väderprognoser. Vet inget och intet om stealth, och har inmundigat 5 stycken Lion Stout...
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |