WTF, skinnstället ha krymt!

Bandit-1200

Full rulle
Gick med
4 Jan 2010
Hoj
Bandit 1200
Helvetets jävla skit! Mitt dyra ställ jag köpte i våras går knappt att dra ihop över magen längre! Jämans, jag som trodde jag växt färdigt. Nu går man här i stället och håller andan. Börjar texten här i min tråd att bli sluddrig, beror det på att jag håller på att svimma. Hur mycket kan man klara att gå ner på 3 månader? Det blir kostersättning nu i stället. Det blir tufft det för ett gottegris som jag. Går det att dricka vatten i stället för öl?

skippa alla bantningsmetoder, finns bara en sak att göra.
-ät mindre mat.

Börja träna 2-3 gånger veckan mycket kondition och käka inget skräp så ska du få se på resultat!

Köp nytt ställ och byt det gamla som krympt mot ett par flak öl! :D

Skämt åsido, det är jobbigt det där. Mat har jag inga problem att dra in på men öl är ju så gott... :öl

Man vet att våren är i antågande när de här trådarna börjar dyka upp :krama

har fortfarande 2 kg till målvikt. Känns tungt på något sätt. Hur många kg har ni andra att göra er av med :confused:

Ge fan i att käka kilovis med potatis, ris, pasta o vitt bröd! ät mycket kött kyckling, fisk o alltid rejält med sallad o grönsaker, glöm läsken, socker i kaffet m.m. började med denna diet i höstas o har gått från 85 till 78! ett par öl på helgen är ju jävligt svårt att slopa men har du skött dig på veckan så spelar det nog ingen större roll! Lycka till

Själv sålde jag mitt som har blivit alldeles för stort och beställt ett två nummer mindre ställ från Tyskland ;-)

LCHF tog 3kg av mig på 2v, nu är de bara 4kg kvar, de borde man klara innan snön försvinner.

Träna gör fjollor, jag JA käkar FET!

LCHF funkar bra. Bara med det sättet att äta kan du gå ned ca ett halvt kilo i veckan. Träna kan du strunta i då det inte är en särskilt effektiv väg till lägre vikt (men bra för välbefinnandet).

Jag slutade med godis, choklad, chips, glass, pizza och hamburgare för tre månader sedan. Gick inte ner ett piss, jag bara åt mer av annat. Sen slutade jag med snabba kolyhdrater 6 dagar i veckan, och har tappat 8 kilo på 4 veckor. Kolla 4-hour body boken för dieten jag testar, hittills är den bra, får se hur länge den håller.

Mitt psyke klarar inte av att tänka på vad jag käkar, det blir motion istället.

Bästa sättet för mig att gå ner är att köra en invägning på söndagen:
Man tränar lika många gånger som kilo man ligger över sin målvikt, sen får man lägga upp det som man vill under veckan.
Dvs ju närmare målvikten, ju lättare blir det. :tummenupp

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...