Det finns folk till allt......

För det hände i en förort och snart dyker det upp en lirare som skriver nåt med arab/turk och nån lackar (troligen jag)

Finns gott om dumma svenskar också så just vad det här var för några låter jag vara osagt men varför ska du lacka så fort nån av de du nämner får kritik? Du är ju varken arab eller turk. Dessutom är du vettig så du behöver knappast ta åt dig över vad idioter gör.

Finns gott om dumma svenskar också så just vad det här var för några låter jag vara osagt men varför ska du lacka så fort nån av de du nämner får kritik? Du är ju varken arab eller turk. Dessutom är du vettig så du behöver knappast ta åt dig över vad idioter gör.

alla vet väl att så fort man kritiserar invandrare så är man rasist? det har reinfeldt lärt mig :hihi

Och där kom det!
Dra åt skogen säger jag bara, var inte länge sen vikingar bodde som skit och levde som djur.
Jag skulle inte hetsa upp mig så där mycket av kommentarer som kommer från någon som inte kan stava.

För övrigt så säger ju inte artikeln något om nationalitet på grillmästarna. Det kan lika gärna ha varit vilka helylle-SD-anhängare som helst som kom med en så där god idé.

Fördom:
Mina fördomar säger mig att det inte var några invandrare som nämndes i artikeln. Hur stor är chansen att det bara skulle vara två barn på så många vuxna då? Alla vet ju att en invandrarfamilj betsår av minst sju barn per vuxen, så att de ska kunna få så mycket barnbidrag som möjligt. :rolleyes:

Aj aj aj, Ny invandrartråd på g igen:död
Någon källa på att detta var invandrare? eller har du den förutfattade meningen att svenskar inte skulle kunna bete sig så korkat?

Och, märkligt nog, grannen grillar inne emellanåt, på köksbordet, med fönstret öppet, konstigt nog pratar ingen av dom vuxna svenska så jag har gett upp att prata med dom, min farsi är sådär.

Någon källa på att detta var invandrare? eller har du den förutfattade meningen att svenskar inte skulle kunna bete sig så korkat?

Och, märkligt nog, grannen grillar inne emellanåt, på köksbordet, med fönstret öppet, konstigt nog pratar ingen av dom vuxna svenska så jag har gett upp att prata med dom, min farsi är sådär.
Det stod på internetZ att det var somalier.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt