Motardfest

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
Tja!

Lite borderline men det är ju indirekt hojrelaterat! Så här såg det ut under senaste Pimpstar-festen i december när motardfolk från Göteborg, Skåne, Stockholm, Norrland samlades upp. Och nej, det var inte mycket nyktert men jävligt skoj blev det. Så ni som tvekar, 2011 är motardåret!! :D :yoparty
[YOUTUBE-ID]nQOZKjeVFMU[/YOUTUBE-ID]

Blev helt plötsligt jävligt sugen på en jumboöl igen :)

• Gilla
Reaktioner: p2p
Du menar alltså att om man börjar köra motard så får man en massa sprit, rock n´roll och cheyer med fina :tuttar? Hmmm, jag är på!

Har redan kommenterat klippet på tuben men gör det här med; Fan va nice det ser ut o va! Clean't klippt o redigerat för den delen med :tummenupp

När blir nästa fest av? :yoparty

Last edited:
Du menar alltså att om man börjar köra motard så får man en massa sprit, rock n´roll och cheyer med fina :tuttar? Hmmm, jag är på!

såklart! det är den fina bieffekten med motard. :yoparty

Har redan kommenterat klippet på tuben men gör det här med; Fan va nice det ser ut o va! Clean't klippt o redigerat för den delen med :tummenupp

När blir nästa fest av? :yoparty

Thnx. Du kan nog räkna med en säsongsstartsfest i vår! :tummenupp

Last edited:
man kanske ska skaffa sig ett motard kitt till ktmen än då :yoparty

vad kör ni för kamera ?

bra filmat/redigerat, satt själv o funderade på samma som jazen, det är iaf inte en GoPro ni har plåtat med för den suger stenhårt i dåligt ljus, vet inte hur de andra sportscam är men jag tippar på en riktig HD kamera eller en systemkamera som klarar att filma i HD

bra filmat/redigerat, satt själv o funderade på samma som jazen, det är iaf inte en GoPro ni har plåtat med för den suger stenhårt i dåligt ljus, vet inte hur de andra sportscam är men jag tippar på en riktig HD kamera eller en systemkamera som klarar att filma i HD

Hehe, GoPro'n funkar knappt efter skymning så det är helt rätt, den är det inte. Senaste tillskottet i kamerafamiljen var det som användes för första gången. En Canon 5d, helt sinnessjukt stabil kamera. Vi kan la säga att vi är minst sagt gaaaanska sugna på vår så vi kan börja filma hojarna med den. :yoparty

*/ ?>
Back