Som motvikt till djurplagande idioter

• Thread starter Thread starter 0scar
  • Start date Start date

0scar

Guest
Da jag vart krakfardig bara av att lasa rubriken till en nyligen upplagd trad (numera last) ramlade jag over denna idag.

Jag snorade som ett litet barn:tummenupp

[YOUTUBE-ID]OMXOOeh5te4[/YOUTUBE-ID]

Då får jag posta denna i Sverige fungerande videolänk istället. Ni kattälskare där ute kan ju ta en titt och sen försöka påstå att katter skulle vara smartare än hundar....

[YOUTUBE-ID]z_AbfPXTKms[/YOUTUBE-ID]

EDIT: Hittade en bättre video på samma katt.

Last edited:
Då får jag posta denna i Sverige fungerande videolänk istället. Ni kattälskare där ute kan ju ta en titt och sen försöka påstå att katter skulle vara smartare än hundar....

Kolla fran 4:45!!!!!!!!!!!!!!!!:rofl:rofl:rofl

Sa ni kan inte se forsta videon alls, eller ar det bara musiken som ar lite fuckad?

Hundar har ju sällan lika sköna hyss för sig som katterna har men visst är hundar fina.

Angående andra tråden och f.d styckaren med insikt i hur köttet hamnar på tallriken så är det lätt att äta vegetariskt.

Maru rules! :yoparty

Jag tror att du kan hitta en YT-film på en utvecklingsstörd hund också om du bara letar tillräckligt :D

Hej och välkommen tilltråden för alla som har överdoserat sitt sötsurfande och blivit totalt snuttifierade.

Hej och välkommen tilltråden för alla som har överdoserat sitt sötsurfande och blivit totalt snuttifierade.

Eftersom SH numera liknar en lightversion av skracksajten Familjeliv.se sa ar det val legitimt att slappa fram alla mjuka kanslor:fakta

Men för fasen... Det ska vara bågar, bärs och rakade brudar här! :4skrika

Anda sa ar varannan trad om vilken kombi som rymmer barnvagnen bast, vilket marke den ratta vagnen ar stamplad med, graviditetssnack med slemproppar och alienmagar och hur-man-tamjer-sin-avkomma-kvickast-flum... Vad fan ar det da? Va? Va?:mad:

Nar jag vill slanga in lite pluttiga hundvalpar och hjaltedjur i smorjan sa protesteras det minsann:fakta

Anda sa ar varannan trad om vilken kombi som rymmer barnvagnen bast, vilket marke den ratta vagnen ar stamplad med, graviditetssnack med slemproppar och alienmagar och hur-man-tamjer-sin-avkomma-kvickast-flum... Vad fan ar det da? Va? Va?:mad:

Haha. börjar du bli desperat? Din längtan efter barn lyser igenom.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt