Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är sugen på att åka bort nånstans i år men vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Har bara varit i Thailand som jag är helt förälskad i men skulle vilja åka nånstans lite billigare o närmare. Har aldrig varit inom europa. I huvudsak är jag ute efter att bara ta det lugnt med tonvis med sol.
Är inte jätte sugen på att åka till supa-skallen-av-sig-ställe men samtidigt inte heller något pensionärställe. Då jag aldrig varit på något av dom mer kända ställena behöver jag lite tips från er.
Kan man ta flyg ner och fixa boende på plats eller det lönar sig inte? Vet att det är dyrare inom europa än tex i Thailand. Dit vet jag att jag kan ta flyg o fixa boende billigt.
Är inte jätte intresserad av sevärdheter o sånt utan mer en riktig relax semester.
Har varit sugen på kap verde ett bra tag, någon som varit där och som kan berätta lite?
Va gulliga o dela med er av era reserfarenheter!
Är inte jätte sugen på att åka till supa-skallen-av-sig-ställe men samtidigt inte heller något pensionärställe. Då jag aldrig varit på något av dom mer kända ställena behöver jag lite tips från er.
Kan man ta flyg ner och fixa boende på plats eller det lönar sig inte? Vet att det är dyrare inom europa än tex i Thailand. Dit vet jag att jag kan ta flyg o fixa boende billigt.
Är inte jätte intresserad av sevärdheter o sånt utan mer en riktig relax semester.
Har varit sugen på kap verde ett bra tag, någon som varit där och som kan berätta lite?
Va gulliga o dela med er av era reserfarenheter!

Här är det nästan alltid varmt och nära till hav & bad