Jaha, singel....

vad var det för fina spritsorter? trettontusen i månaden.... scheisse.

Det var blandat med spritsorter men snarare för att man på den tiden kunde hänga på krogen 4-5dagar i veckan... bodde på Birger Jarlsgatan 300m från berömda stureplan och många polare i krogsvängen.

Iofs, men det kan vara jobbigt att fara land och rike runt ibland.

Stalkers kan inte vara så farlga, får se dom som en kul grejj bara, typ. :) (nej, inte haft nån sån själv)

De är väl lite småroande i början, men det är inte lika kul när de förstör ett förhållande man faktiskt vill ha genom lögner och ränker.
Eller när de ringer en mitt i nätterna och skriker på en om att man är otrogen. Eller att de ska ta livet av sig om man inte vill ha dem. >.<

@Hoztic:
För mig gick Lillasyster-Nu har jag fått nog av dig och DOPE-Die Motherf***er varma i bilen ett bra tag. Man får helt enkelt låta processen ha sin gång, låta sig själv vara som man känner för just då. Till en viss gräns. Sen måste man släppa sorgen/bitterheten/ilskan/hatet/förnekelsen/självömkan och gå vidare.

Har du möjlighet att ta en dag på en skjutbana med hagelvapen och automatvapen så kan jag rekommendera det. För mig var det ett bra sätt att släppa ut känslorna! Annars www.thetarget.se

@Hoztic:
För mig gick Lillasyster-Nu har jag fått nog av dig och DOPE-Die Motherf***er varma i bilen ett bra tag. Man får helt enkelt låta processen ha sin gång, låta sig själv vara som man känner för just då. Till en viss gräns. Sen måste man släppa sorgen/bitterheten/ilskan/hatet/förnekelsen/självömkan och gå vidare.

Har du möjlighet att ta en dag på en skjutbana med hagelvapen och automatvapen så kan jag rekommendera det. För mig var det ett bra sätt att släppa ut känslorna! Annars www.thetarget.se
Jo, jag har mer gått över till arg, tung metal nu, grannarna uppskattar säkert Lok och WASP, Dont cry, just suck känns på något vis bra nu, precis som Die die my darling och You fucking suck :rolleyes:

Jo, jag har idkat skogsavverkning med både KSP58 och en gammal Husqvarna SBS 12'a, tyvärr ingen tillgång till sånt nu längre, men nog fan fick det över tankarna på andra saker :) Nu fokuserar jag extra mycket på träningen istället och bygger nya glasfiberdelar till racehojen, om inte annat får väl polyestern mig på andra tankar :rolleyes:

Träning är bra. Man blir starkare, friskare och snyggare. Samtidigt som man inte kan få effektiv träning om man inte fokuserar och slår bort andra tankar.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt