FettSnok
96% enligt läkaren
Fast det är ju skillnad på vad som hände på 40-talet kontra vad som hände på 90-talet.
Absolut, vilket får en att undra hur vänstern ens kan ses som seriös med tanke på vad dessa regimer gjort mot miljontals människor

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är ju skillnad på vad som hände på 40-talet kontra vad som hände på 90-talet.

Absolut, vilket får en att undra hur vänstern ens kan ses som seriös med tanke på vad dessa regimer gjort mot miljontals människor![]()
Har ingen aning om vad svenska vänstern på 90-talet har gjort mot miljontals människor. Upplys mig.
Artikelkommentarerna på Aftonbladet ska du inte använda som lärobokÄven om SD har föröskt rensa ut stöveltrampen ur leden, lyser deras fascistiska hållningen igenom den hastigt övermålade ytan.

Deras stöttning av östdiktaturerna? Och vad östdiktaturerna gjort mot människor är väl inget som kräver närmre upplysning.
Kan rekommendera boken "Aldrig mer" - av Staffan Skott om man känner att man behöver lära sig mer om kommunism.
Artikelkommentarerna på Aftonbladet ska du inte använda som lärobok![]()
Det håller jag inte alls med om, jag tycker de är jättebra.... lyser deras fascistiska hållningen igenom den hastigt övermålade ytan.
Hur långt tillbaka i historien skall man gå för att avfärda det som gammalt och inaktuellt? För inte så längesen stod det i SD´s partiprogram att inga moskéer ska få existera på svensk mark - idag är det formulerat annorlunda. Är det nått man bör ta hänsyn till eller ska man bara svälja det retoriska knepet?
Har ingen aning om vad svenska vänstern på 90-talet har gjort mot miljontals människor. Upplys mig.
Apropå möte;
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.513081-sd-missade-integrationsdebatt
Undrar om Grevfen tog upp vikten av att hålla tider och i största allmänhet veta vad man sysslar med när han utbildade de sverigedemokratiska kommunalpolitikerna.

Det håller jag inte alls med om, jag tycker de är jättebra. Det vore jättebra om det inte fanns några moskéer.
En liten mörkblå fascist har tydligen nått fast mark i takt med att det svenska civilkuraget försvunnit.
Vet du vad fascist betyder och vad ordet kommer ifrån?En liten mörkblå fascist har tydligen nått fast mark i takt med att det svenska civilkuraget försvunnit.

Fascister är inte mörkblå.Vet du vad fascist betyder och vad ordet kommer ifrån?
Jag tror i och för sig de har oförtjänt dåligt rykte i alla fall, lite som KD.
Fan, jag röstade på KD härförleden. Förvisso en stödröst, men i alla fall. Jag undanber mig jämförelser med de svarta.gymnasieglin från SD sopar banan med seriösa och välutbildade och erfarna politiker från demokratiska partier

Oförtjänt dåligt rykte?Fan, jag röstade på KD härförleden. Förvisso en stödröst, men i alla fall. Jag undanber mig jämförelser med de svarta.
![]()
Jag trro jag hellre hamnar på gatan än låter sossarna vina igen med deras standard politik i form av att höja slatterna.
KD är värre
Mussolini var ju ex-sosse så det är i princip samma sak.
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |