Info om Wacken Open Air önskas

En av europas större rockfestivaler!
Jag körde In Flames prylar dit 2009 :banana

Berätta mera eller fick du vända direkt o köra hem igen eller ;)

Det är Tyskar överallt.

Ölen är billig, maten också.

Campingen är jete stor, lätt att hitta.

Börjar det regna så blir det jete lerigt (det regnade när jag var där 2005...)

Vad vill du mer veta, då?

Tackar, vill veta just vad som poppar upp i skallen på folk som vart där. Tror jag skall åka ditt 2011.

Tackar, vill veta just vad som poppar upp i skallen på folk som vart där. Tror jag skall åka ditt 2011.
Tja, man ville inte att det skulle ta slut trots allt jävla regn, lera och äckliga Tyskar.

Det var kul som fan, lurar på att dra dit nästa år om det kommer några balla band.

Berätta mera eller fick du vända direkt o köra hem igen eller ;)

Det är väl en rätt liten by.
Såg inte så mycket av det, lastade av prylarna, sedan vart jag körd till en grannstad och vart bortglömd på hotellet så jag höll på att komma för sent till att lasta prylarna :näsblod
Kom i alla fall i tid till att kolla när In Flames spelade, stod på scen och kollade, sen var det hetspackning som gällde och sedan hemresa.
Hade först tänkt ställt mig i publiken men det var bara att glömma med tanke på hur mycket folk det var där.

Jag var dit i somras. Stort! Tog som regel några timmar att hitta husbilen varje gång. Cpmycket folk vid scenerna men det gick ändå att ta sej fram nästan överallt. Crowdsurfing och mospit hela tiden. Skithäftig medeltidsby där det enda som fanns att dricka var mjöd=jättepackad. Wet-tshirt tävling som blev toppless:tuttar

Här är en bild när mötley spelar, så jävla mycket folk. Bilden är tagen uppe i ett träd.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt