Idag slog det mig att...

• Thread starter Thread starter Smagatusk
  • Start date Start date

Smagatusk

Guest
1. ...jag har inte alls mer tid över för att jag bojkottar facebook sen ett år tillbaka. Jag lägger den tiden på att sitta i telefonen istället.

2. ...jag kan tänkas ha ett alkoholproblem. Av något slag.

3. ...jag blir sällan euforisk längre. Innan tyckte jag mig bli det ofta. Våren, en fest att se fram emot, inhandlandet av en hy hoj/bil... Känslan infinner sig inte längre.

4. ...jag trots allt är lycklig. :)

Har Ni blivit slagen av något/någon idag?

GOD JUL, HELA SH!

/Smag

Feliz Navidad... :tomten

Edit... Du är inte ensam, jag tänkte efter, och det var länge sen jag var euforisk, men glad ändå..
Det var bättre när man var barn, då blev man euforisk för minsta lilla...

Last edited:
Jag har hållit mig borta från Aftonbladet/Expressen nästan ett år nu, och jag är fan mindre bitter nu :)

Bara 99% bitter dvs..

Ettan är väl bara positiv.
Trean kan kanske va åldersrelaterad. Tycker mig känna igen det där...:gnissla
Måhända har tvåan å fyran teamwork just nu å då är väl båda dom positiva :)

God Jul!

Ettan är väl bara positiv.
Trean kan kanske va åldersrelaterad. Tycker mig känna igen det där...:gnissla
Måhända har tvåan å fyran teamwork just nu å då är väl båda dom positiva :)

God Jul!

Känner man att man har kontroll över 2:an så är det ju som du sa, 4:an en efterverkning. :D

Trean är garanterat åldern. Jag är rätt gammal och det känns som man sett allt och hört allt. Inget är nytt. Med internet blev allt tillgängligt. Jag minns glädjen när man på lördagsmorgonen fick se hela fem minuters tecknad film. Det var all tecknad film som fanns att tillgå bortsett från tjeckoslovakiska filmer som man inte fattade ett jota av som 7-åring.

Jag vill gifta mig med en annanas

BRODER! :yoparty

Du tänker hålet i mitten? Fast jag vill gifta mig med en rättstavad.

Trean är garanterat åldern. Jag är rätt gammal och det känns som man sett allt och hört allt. Inget är nytt. Med internet blev allt tillgängligt. Jag minns glädjen när man på lördagsmorgonen fick se hela fem minuters tecknad film. Det var all tecknad film som fanns att tillgå bortsett från tjeckoslovakiska filmer som man inte fattade ett jota av som 7-åring.

Vi tackar dig "Ior", för den inputten och alla blev helt plötsligt medvetna om att alla blir äldre. Även barndomsminnen. Nå´n som minns "Toffelhjältarna"?

Last edited:
Minns både toffehjältar å solstollar som hyggligt bra. Iaf när Sam Fox va med :kär Paddington å tjeckiska skitfilmer minns jag helst inte alls.

Det slog mig för ett tag sedan att det är 10 år sedan jag hade ett fungerande förhållande, med varierande betydelse av fungerande. Men folk ber mig fortfarande om tips med förhållanden. >.<

Jag brukar bli slagen av min sambo.

Det slog mig hur jävla bra jag har det. En hustru som inte lägger sig i mina intressen, varför jag håller på med dom eller hur mycket de kostar. Bor bra och billigt utan oro för ekonomisk kris. Vi har allt vi behöver och en dag som denna måste måttet på ett bra liv vara när man inte kan komma på en enda pryl man vill ha i julklapp.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt