Svemo vill ha kompletta personnummer till licensen inför 2011!

Förlåt att man frågar men vad spelar det för roll? Vad gör det om du får fylla i lite siffror? :D

Förlåt att man frågar men vad spelar det för roll? Vad gör det om du får fylla i lite siffror? :D

Det gör absolut ingenting men man hade faktiskt kunnat ringa/maila/kontakta de personer som är berörda istället för att bara ge fan i att skicka ut brickan och lägga upp info på hemsidan...

Det är väl bara bra att dom har komplett personnummer, det ser jag inget fel i, det är bara sättet dom berättar det på som stör mig.

Det gör absolut ingenting men man hade faktiskt kunnat ringa/maila/kontakta de personer som är berörda istället för att bara ge fan i att skicka ut brickan och lägga upp info på hemsidan...
Precis, det hade ju tex kunnat stå på pappret dom skickar ut tillsammans med inbetalningskortet :gnissla

De sista 10 åren har de uppgifterna redovisats på licensintyget som man får när man tar licens, så jag tror inte att det är så många som drabbas.

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back