Svemo vill ha kompletta personnummer till licensen inför 2011!

Förlåt att man frågar men vad spelar det för roll? Vad gör det om du får fylla i lite siffror? :D

Förlåt att man frågar men vad spelar det för roll? Vad gör det om du får fylla i lite siffror? :D

Det gör absolut ingenting men man hade faktiskt kunnat ringa/maila/kontakta de personer som är berörda istället för att bara ge fan i att skicka ut brickan och lägga upp info på hemsidan...

Det är väl bara bra att dom har komplett personnummer, det ser jag inget fel i, det är bara sättet dom berättar det på som stör mig.

Det gör absolut ingenting men man hade faktiskt kunnat ringa/maila/kontakta de personer som är berörda istället för att bara ge fan i att skicka ut brickan och lägga upp info på hemsidan...
Precis, det hade ju tex kunnat stå på pappret dom skickar ut tillsammans med inbetalningskortet :gnissla

De sista 10 åren har de uppgifterna redovisats på licensintyget som man får när man tar licens, så jag tror inte att det är så många som drabbas.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back