Centerlinefälgar i sverige?

Har varit in där och kikat. Man måste regga sig och jag vet inte om jag orkar.

Har de ingen kontaktsida eller emailadress som du kan skicka en fråga via då?

Hittade en sida till, kolla ovan.

Har de ingen kontaktsida eller emailadress som du kan skicka en fråga via då?

Hittade en sida till, kolla ovan.

Man var tvungen att logga in för e-adress. De andra fälgarna är ganska olika de jag vill ha. Det är viktigt som fan att det är helt rätt stuk.
Tack för hjälpen jallafall.

Man var tvungen att logga in för e-adress. De andra fälgarna är ganska olika de jag vill ha. Det är viktigt som fan att det är helt rätt stuk.
Tack för hjälpen jallafall.

Ah, ok.
Förstår, synd... Det var ena krångliga jävla fälgar du valt:D
Mitt tips är att hålla utkik på ebay och se om det inte dyker upp något passande där. Man vet ju aldrig liksom... Ska hålla ögonen öppna!
Lugnt:)

Ah, ok.
Förstår, synd... Det var ena krångliga jävla fälgar du valt:D
Mitt tips är att hålla utkik på ebay och se om det inte dyker upp något passande där. Man vet ju aldrig liksom... Ska hålla ögonen öppna!
Lugnt:)

Det värsta är att de just är de enklaste fälgarna. En klassisk fälg flera har tillverkat men som inte verkar finnas intresse för längre då alla ska ha hiphopfälgar.

Det värsta är att de just är de enklaste fälgarna. En klassisk fälg flera har tillverkat men som inte verkar finnas intresse för längre då alla ska ha hiphopfälgar.

Det är det jag menar, ingen vill ha stilrent, klassiskt och minimalistiskt längre och därför blir det krångligt att få tag på just sånt... Jävligt synd egentligen, stora blingblingfälgar är bara groteskt och fult:död

Pro Comp har ju liknande modeller.

ProComp

Rätt bultcirkel

Kanske handla från tyskland!

Düskland

De flesta har en liknande modell. M-T har en som blir mitt andra val men hålen är för stora och för få i de andra fälgarna/alt de har några konstiga nitimitationer på fälgbanan.

Phuck man har ju glott fälgar i en månad nu och det är Centerlinefälgen jag vill ha. Varför letar sig bara andrahandssorteringsvaror över till Sverige? :mad:

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt