GARAGE ÖVERLÅTES. Söder om söder

Status
Ej öppen för fler svar.

GAMMA

Trasig
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Promenadhoj, forthoj, smutshoj.
Det finns ett dubbelgarage i Högdalen som kan överlåtas till lämplig hyresgäst. Endast hojåkare som grannar.

Vid intresse ring 0703 879995 kontorstid.

Värme,vatten,El,garagelänga,fastighet,4 väggar o egen ingång,???

Hmm okej...
ja behöver inte garage vintertid.. å ska man ha sommartid vill man ju ha d jävligt nära så man slipper ha hojen på gatan för försäkringens skull..

Det är öppet mellan dessa två garage...alltså ett "dubbelgarage" men båda har garageport. Betongväggar till de övriga garagen.

1550:-/månad för båda.

är det okej med bil i ena?

Eftersom "Gamma" har fullt upp med att bygga hus, får jag svara så länge.
Det är ett tvåbilsgarage, men det har tjänat som hojgarage i några år, med hyllor, bänkar och verktygstavlor.
Förmodligen överlämnas det helt tomt, vilket innebär att det går utmärkt att parkera en bil i det.
Eller två om man vill.

Min telefon gick sönder vilket medfört att jag förlorat telefonnummer till några som hört av sig.....:mad:
Hör av er igen om ni fortfarande är intresserade.:)

Det är öppet mellan dessa två garage...alltså ett "dubbelgarage" men båda har garageport. Betongväggar till de övriga garagen.

1550:-/månad för båda.

är detta pris per bilplats eller för båda två i dubbelgaraget med varsin port? Ringde idag men kom inte fram.

Är intresserad av plats för mc.

är detta pris per bilplats eller för båda två i dubbelgaraget med varsin port? Ringde idag men kom inte fram.

Är intresserad av plats för mc.

Det är pris för båda platserna.
Dubbla portar utan vägg emellan.
Om du pm:ar Gamma ditt nummer så ska jag försöka nå honom och be honom läsa det.

Finns det fortfarande kvar? Jag ringde och skickade meddelande tidigare idag men har inte fått något svar. Lämnade förvisso inget meddelande på svararen...
Fortfarande problem med telefonen?

Jag är mycket intresserad och vore tacksam för svar. Även om det skulle vara kört så är det bra att veta.

Mvh Olof

076 237 60 68

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back