Söker film att redigera

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Halloj!

Jag är sugen på att börja redigera filmer igen. för ca 8 år sen så ansågs jag vara ganska vass på att redigera av min vänner. Dock så har ju utvecklingen gått framåt sedan dess så nu är jag sugen på att kolla om jag har vad som krävs.

Har du en film som du vill ha redigerad (eller totalt slaktad) PMa så kommer vi överens om hur den ska skickas.

Gärna hojrelaterade filmer men det går även bra med dotterns luciatåg eller liknande.

Tjupp!

Hej

Har ganska många gigabyte material som du ev kan få leka med.
Har du bra internet uppkoppling?

Själv har jag bara mobilt bredband just nu men mitt fasta nät borde vara igång om några dagar

Mvh
Challe

Hej

Har ganska många gigabyte material som du ev kan få leka med.
Har du bra internet uppkoppling?

Själv har jag bara mobilt bredband just nu men mitt fasta nät borde vara igång om några dagar

Mvh
Challe

Topp!

Jag borde få igång mitt 100mbit snart också då får du gärna slänga över lite klipp så får vi se om jag får till något!

Halloj!

Jag är sugen på att börja redigera filmer igen. för ca 8 år sen så ansågs jag vara ganska vass på att redigera av min vänner. Dock så har ju utvecklingen gått framåt sedan dess så nu är jag sugen på att kolla om jag har vad som krävs.

Har du en film som du vill ha redigerad (eller totalt slaktad) PMa så kommer vi överens om hur den ska skickas.

Gärna hojrelaterade filmer men det går även bra med dotterns luciatåg eller liknande.

Tjupp!
Som vid all försäljning (även om det verkar vara gratis i just det här fallet) så är det ju intressant att få ett smakprov på något tidigare arbete (i synnerhet som du refererar till att du tidigare gjort något som varit uppskattat). Har du möjligtvis någon länk till något du gjort tidigare?

Som vid all försäljning (även om det verkar vara gratis i just det här fallet) så är det ju intressant att få ett smakprov på något tidigare arbete (i synnerhet som du refererar till att du tidigare gjort något som varit uppskattat). Har du möjligtvis någon länk till något du gjort tidigare?

Tyvärr inte.

Det här handlar inte om att erbjuda en tjänst snarare tvärt om.
Jag vill ha lite oredigerat material för eget bruk så jag kan lalla runt i mitt nya redprogram. Sen om någon skulle vilja ha den färdiga produkten som eventuellt aldrig blir färdig så är det inte mig emot.

Jag har ganska mycket grusåkamaterial om det hamnar på min youtube kanal och ingen annans.

Annars kan du få leka hur mycket du vill.

Tyvärr inte.

Det här handlar inte om att erbjuda en tjänst snarare tvärt om.
Jag vill ha lite oredigerat material för eget bruk så jag kan lalla runt i mitt nya redprogram. Sen om någon skulle vilja ha den färdiga produkten som eventuellt aldrig blir färdig så är det inte mig emot.

Vilket program är det du ska använda dig av?

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt